۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۱۲۹۰۶۷
نماینده مردم گرگان در مجلس:

الحاق بحرین طرحی استکباری برای سرپوش گذاشتن به شکست‌های استکبار است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، طرح الحاق بحرین به عربستان را اقدامی در جهت کمرنگ کردن ثمرات انقلاب های مردمی و سرپوش گذاشتن بر شکست‌های متعدد استکبار در مصادره انقلاب اسلامی مردمی منطقه دانست و گفت: ملت‌های مسلمان منطقه نباید در برابر این طرح آمریکایی سکوت کنند.
حجت الاسلام سيد علي طاهري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت‌الاسلام سید علی طاهری، نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در جمع مردم گرگان، با محکوم کردن طرح الحاق بحرین به عربستان، گفت: این طرح با اهداف استکباری و ابداع شیوه‌ای نوین برای بازگشت به نظام استعماری و تسلط بر کشورهای کوچک است که باعث برهم خوردن نظم سیاسی و جغرافیایی در جهان می شود.

وی با بیان این‌که این طرح توهینی آشکار به مردم مسلمان بحرین است، افزود: کشورهای غربی به ویژه آمریکا باید از دخالت در امور کشورهای منطقه دست بردارند و اجازه دهند مردم مسلمان منطقه با حفظ استقلال برای کشورشان تصمیم بگیرند.

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به این‌که امواج بیداری اسلامی در منطقه و خیزش‌های مردم مسلمان منطقه منافع استعماری و استکباری کشورهای ظالم را به خطر انداخته است، خاطرنشان کرد: غرب به ویژه آمریکا تلاش می‌کنند با همکاری برخی کشورهای خائن منطقه به اهداف شوم خود دست یابند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات ضد بشری آل سعود و آل خلیفه در منطقه، بیان داشت: حملات وحشیانه این رژیم ‌ای دیکتاتوری زمینه نابودی کامل آنها را فراهم کرده است.

وی با بیان این‌که بازخوانی جنایات و سرکوب مردم در بحرین عمق توطئه استکبار جهانی علیه دین مبین اسلام را روشن می‌سازد، گفت: امروز جبهه کفر و طاغوت در منطقه تلاش می‌کند بدون توجه به حقوق ملت های مسلمان تنها اهداف شوم دشمنان را در منطقه تأمین نماید.

حجت‌الاسلام طاهری طرح الحاق بحرین به عربستان را اقدامی در جهت کمرنگ کردن ثمرات انقلاب اسلامی و سرپوش گذاشتن بر شکست های متعدد استکبار در مصادره انقلاب اسلامی مردمی منطقه دانست و خاطرنشان کرد: ملت‌های مسلمان منطقه نباید در برابر این طرح آمریکایی سکوت کنند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح مذکور به این منظور برنامه‎ریزی شده تا جلوی اقدام مردم بحرین برای تعیین سرنوشت کشورشان را بگیرد که این اقدام با حضور گسترده مردم محقق نخواهد شد.

وی با ضد بشری خواندن این طرح بیان داشت: اگر این طرح اجرایی شود به طور حتم عربستان و رژیم آل سعود باید در انتظار یک قیام گسترده مردم مسلمان منطقه بر علیه خود باشند.

حجت‌الاسلام طاهری با اشاره به این‌که خود مردم عربستان موافق پیاده‎شدن این طرح در بحرین نیستند، گفت: در صورت اصرار در اجرای این پروژه شاهد قیام‎های پیاپی در عربستان خواهیم بود و این عمل به ضرر حکومت آل‎سعود تمام می‎شود./950/پ202/ج

ارسال نظرات