۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۲۸۴۹۸

آیین اختتامیه اعزام مبلغان طرح معراج اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین اختتامیه اعزام مبلغان طرح معراج کلانشهر اهواز با سخنرانی حجت الاسلام جواد صادق زاده، معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار شد.
اختتاميه طرح معراج در اهواز


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیین اختتامیه اعزام مبلغان طرح معراج کلانشهر اهواز با سخنرانی حجت الاسلام جواد صادق زاده، معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، و با حضور مبلغان، مدیران حوزه های علمیه و مدارس آموزش و پرورش امروز در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه و رییس شورای عالی حوزه علمیه خوزستان، آیت الله محسن حیدری رییس ستاد کمیته همکاری آموزش و پرورش استان، سید جعفر حجازی استاندار خوزستان، عبدالرحمن فلاحی مدیر کل آموزش و پرورش استان، حجت الاسلام حاجتی مدیر حوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام کلاه کج رییس اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان از مسؤولان شرکت کرده در این مراسم بودند.

براساس این گزارش، حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی، مدیر استانی حوزه علمیه خوزستان، با بیان این‎که رشد چشمگیر داوطلبان برای ورود به حوزه علمیه در خوزستان نشان از کار فرهنگی در استان است گفت: ستاد استانی طرح معراج با حضور استاندار خوزستان و مسؤولان مربوطه تشکیل شده است.

وی به بیان گزارشی از فعالیت طرح معراج در کلانشهر اهواز پرداخت و افزود: دو هزار و 58 مدرسه آموزش و پرورش با حضور 212 مبلغ خواهر و برادر تحت پوشش این طرح هستند.

مدیر استانی حوزه علمیه خوزستان با بیان این‎که تا کنون نزدیک به چهارصد هزار پرسش از دانش آموزان جمع آوری شده است ابراز داشت: این پرسش ها در قالب بیش از دو هزار جلسه در مدارس آموزش و پرورش پاسخ داده شدند.

یادآور می شود، در پایان این مراسم از چند تن از مدیران آموزش و پرورش و مبلغان خواهر و برادر فعال طرح معراج قدردانی شد./9463/پ202/ب

ارسال نظرات