۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۱۲۷۹۳۶

چند خبر کوتاه از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

خبرگزاری رسا ـ نشست خبری با موضوع نظام حکومتی بیداری اسلامی پنج شنبه 21 اردیبهشت در سالن بیداری اسلامی نمایشگاه کتاب برگزار می گردد.
بيست و پنجمين نمايشگاه بين المللي کتاب تهران


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نشست خبری با موضوع نظام حکومتی بیداری اسلامی پنج شنبه 21 اردیبهشت در سالن بیداری اسلامی نمایشگاه کتاب برگزار می شود.

این نشست با حضور دکتر چهاردلی رئیس مرکز تحقیقات دانشگاه عالی دفاع ملی و دکتر عساری نژاد از اساتید این دانشگاه برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه کتاب، محصول اندیشه بشریت در طول قرن‌هاست
سرلشگر پاسدار رحیم صفوی، مشاور عالی فرماندهی کل قوا در امور مربوط بر نیروهای مسلح، میزان استقبال عمومی مردم از نمایشگاه کتاب را بیش از سال‌های گذشته ذکر کرد و افزود: در این دوره از برپایی نمایشگاه با افزایش تعداد ناشران و کتب تاثیرگذار اقبال مردم از این رویداد فرهنگی بیشتر شده است که این امر موجب رشد نرخ مطالعه در کشور خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب و به طور کلی کتاب، محصول اندیشه و تفکر بشریت در طول قرن‌هاست.

رونمایی از کتاب مناظره دکتر و شیخ
کتاب مناظره دکتر و شیخ 18 اردیبهشت در سالن بیداری اسلامی نمایشگاه کتاب تهران با حضور نویسنده این کتاب محمد حسن شجاعی فرد، رئیس دانشکده پژوهشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت رونمایی شد .

این کتاب که در مورد شبهات شیعه، اهل تسنن و مکتب جعلی وهابیت می باشد با عنوان کلی استبصار در سایه به نگارش در آمده است و در جهت بررسی عقلانی و محتوایی شیعه و مقایسه استدلالی آن با مکاتب دیگر به نگارش در آمده است.

گزارش این مناظره به هیچ عنوان قصد شیعه نمودن برادران و خواهران اهل تسنن را ندارد و صرفا به عنوان یک آیینه در برابر این عزیزان قرار گرفته است تا نشان دهد اسلام حقیقی با اعتقادات این عزیزان چقدر فاصله دارد و چقدر مکتب اهل بیت به اسلام حقیقی نزدیک است.

دو هزار جلد کتاب در بخش کودک نمایشگاه کتاب توزیع می‌شود
همزمان بامیلاد حضرت زهرا(س)دو هزار جلد کتاب با موضوع زندگینامه این بانوی بزرگوار در غرفه عفاف و نماز بخش کودک و نوجوان نمایشگاه توزیع می‌شود.

به منظور اشاعه فرهنگ فاطمی در میان کودکان و نوجوانان، با همکاری مسؤولان بیست ‌و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دو هزار جلد کتاب زندگینامه حضرت فاطمه(س) نوشته محمود حکیمی در غرفه عفاف و نماز بخش کودک و نوجوان این نمایشگاه توزیع می‌شود؛ توزیع این کتاب به صورت رایگان است و به کودکان و نوجوانان دختر و پسر در همه گروه‌های سنی هدیه خواهد شد/928/د101/ن

ارسال نظرات