۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۲۷۲۹۳

رقابت دو نامزد انتخاباتی اردبیل در دور دوم انتخابات مجلس

خبرگزاری رسا ـ دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس نهم، در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین به رقابت خوهند پرداخت.
انتخابات


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، یوسف اکبری، فرماندار اردبیل امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران از آمادگی تمامی عوامل اجرایی ستاد انتخابات اردبیل برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس خبر داد و اظهار داشت: دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس نهم، در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین به رقابت خوهند پرداخت.

وی ادامه داد: 429 شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردبیل فعالیت خواهند داشت که از این تعداد220 شعبه شهری و 209 شعبه روستایی خواهند بود.

اکبری با بیان اینکه سه صندوق سیار نیز در روز 15 اردیبهشت ماه برای اخذ آرای مردم ساکن در مناطق صعب العبور در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: هر یک از دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مانند دور اول می توانند در هر شعبه اخذ رای یک نفر نماینده را به عنوان ناظر، انتخاب و معرفی کنند.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه تلاش تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات، برگزاری باشکوه، سالم و منظم انتخابات در تمامی مناطق شهری و روستایی است، افزود: وظیفه ما برگزاری انتخابات، امانتداری رای مردم، مدیریت صادقانه، بدون جانبداری و ایجاد بستر آرام بدون التهاب است.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری هرگز موضع له یا علیه کاندیداها نداشته و نخواهد داشت، خاطر نشان کرد: اعضای ستاد انتخابات حوزه اردبیل، نیر، نمین و سرعین با همکاری بازرسان، ناظران و شورای تامین در این دوره از انتخابات نیز تلاش خود را برای برگزاری مطلوب انتخابات به کار خواهد بست.

اکبری ادامه داد: حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین جزو مراکزی بوده که در بررسی تایید انتخابات مورد توجه شورای نگهبان قرار گرفت و در مرحله دوم نیز هدف ما برگزاری انتخابات با نظم، انضباط و امنیت کامل است و در این راستا تلاش داریم تا بستر یک انتخابات سالم را مدیریت کنیم./935/پ203/ب

ارسال نظرات