۱۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۲۵۰۲۴
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

حضور مردم موجب تثبیت ارزش های انقلابی شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی فر حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند را موجب تثبیت ارزش های انقلابی و اسلامی در کشور دانست.
حجت الاسلام کاملي فر


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امروز در جمع پژوهشگران بسیجی اردبیل با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی لحظه ای از توطئه چینی علیه ایران اسلامی غافل نخواهند شد، اظهار داشت: عبور از فتنه های مختلف نشان داده که ولایت مداری تنها راه نجات از توطئه های دشمنان است.

وی به نقشه های شوم دشمن در کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه ها و به خصوص انتخابات مجلس اشاره کرد و افزود: دشمنان با تحریم های اقتصادی سعی کردند؛ مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند، ولی مردم با پیشرفت های غرورآفرین و با حضور پرشور و دشمن شکن این خواست دشمن را نقش برآب کردند.

حجت الاسلام کاملی فر حضور حماسی 12 اسفند را لبیک به ندای رهبری ارزیابی کرد و گفت: حضور حداکثری و تاریخی در انتخابات پشتیبانی از مقام عظمای ولایت و پایبندی به آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه حضور حماسی در انتخابات نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرد، افزود: حضور حداکثری در انتخابات موجب تثبیت ارزش های انقلابی و اسلامی بود.

وی تاکید کرد: دشمنان با تجربه ای که از فتنه 88 به یاد داشتند، به هوشمندی و وفاداری مردم نسبت به نظام اسلامی پی نبرده بودند، لذا درصدد فتنه انگیزی‌های دیگری بودند که با آگاهی، بصیرت و دشمن شناسی مردم و مسؤولان ناکام شدند.

حجت الاسلام کاملی فر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگوی جهانی برای تمام آزادیخواهان عالم شده است، یادآور شد: انتخابات 12 اسفند نه تنها پرشور و با مشارکت حداکثری برزار شد، بلکه با بصیرت و آگاهی مردم در انتخاب نمایندگان اصلح همراه بود./935/پ203/ع

ارسال نظرات