۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۱۲۴۹۲۲
جبهه متحد اصولگرایان مازندران:

حضور حماسی ملت ایران تهدید سران غرب را به سخره گرفته است

خبرگزاری رسا ـ جبهه متحد اصولگرایان مازندران با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ملت ایران اسلامی با حضور حماسی خود در 12 اسفند همه تهدیدات و تحریکات سران فاسد غرب را به سخره گرفتند.
انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، جبهه متحد اصولگرایان مازندران، به مناسبت حضور باشکوه مردم مازندران در انتخابات بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در روزی که تمام نگاه‌ها و نظرها به‌ سوی مردم به‌پا خواسته‌ای که سی و اندی سال در نهایت توان به صیانت از شجره طیبه انقلاب شکوهمند اسلامی برخواستند دوخته شده بود، ملت دین‌مدار ایران چنان همتی از خود به نمایش گذاشت که انگشت حیرت گزیدن تنها کاری بود که شاهدان جهانی این اتفاق مبارک، چاره‌ای به جزء انجام آن در پیش رو نداشتند.

جبهه متحد اصولگرایان استان مازندران در این بیانیه آورده است: درود و سلام خدا بر چنین ملتی که بصیرت و معرفتی بی‌نظیر از خود به نمایش گذاشتند. آفرین بر شما که لبخند رضایت بر لبان مبارک نائب امام عصر (عج) حضرت آیت الله خامنه‌ای نشاندید. آفرین بر شما که یاوه‌سرایی شیطان‌ک‌های داخلی و خارجی را به هیچ گرفتید و با سر انگشتان خوش‌نقش‌ خود، چشمان گریه فتنه‌سازان و فتنه‌گران را کور کردید.

در ادامه بیانیه تاکید شد: آفرین بر شما که تهدیدات و تحریکات سران فاسد غرب را به سخره گرفتید و با حضور خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتقام سیلی مادر مظلومه آزادی‌خواهان را با سر انگشتان نیلی خود از فرزندان و بازماندگان ملعونان تاریخ گرفتید. آفرین بر رهبر حکیم و بصیر امت که با هدایت و مدیریت مدبرانه و هوشیارانه، ملت ایران را به خلق این حماسه بزرگ رهنمون فرمودند.

جبهه متحد اصولگرایان استان مازندران با سائیدن سجده شکر بر درگاه کبریایی و تبریک این حضور به محضر شریف مولا و مقتدای عارفان و سالکان امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله خامنه‌ای و نیز تحسین حضور حماسی امت ولایت‌مدار ایران اسلامی انتظار دارد همگان این دستاورد بزرگ را گرامی داشته و رقابت‌های دیروز را به رفاقت‌های محکم تبدیل کنند.

جبهه متحد شاخه مازندران با تبریک به منتخبان مردم مازندران و تاکید بر ضرورت تمکین همگان به قانون و پیگیری مطالبات از طریق قانونی، انتظار دارد هیئت نظارت نسبت به برطرف کردن برخی دغدغه‌ها در بعضی از حوزه‌های انتخابیه از جمله مرکز استان اقدام موثر انجام داده تا با روشن شدن حقیقت آرای مردم قهرمان، حلاوت این حضور بزرگ و حماسی مضاعف شود./950/د103/س
ارسال نظرات