۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۲۴۸۸۰
مدیر استانی حوزه علمیه اردبیل:

افزایش 11 درصدی مشارکت مردم مسؤولیت منتخبان را بیشتر کرده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام نوروزی گفت: افزایش 11 درصدی مشارکت مردم ایران در انتخابات مجلس نهم فرصت مناسبی برای منتخبان در خدمتگزاری بیشتر فراهم کرده است.
حجت الاسلام مهدي نوروزي، مدير استاني حوزه هاي علميه استان اردبيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی نوروزی، مدیر استانی حوزه های علمیه اردبیل امروز در جمع طلاب مدارس علمیه اردبیل با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند اظهار داشت: حماسه 12 اسفند تجلی ولایت مداری ملت ایران در مقابله با جریانات مختلف منحرف در داخل و خارج بوده است.

وی با تاکید بر حفظ و حراست از دستاوردهای حضور میلیونی ملت در انتخابات نهمین دوره مجلس خاطرنشان کرد: مردم ایران با خلق حماسه 12 اسفند در کنار حمایت از نظام ولایی، سیلی محکمی بر گوش استکبار زدند که در نهایت شایستگی و استقامت بهترین نیروها را راهی مجلس کردند.

حجت الاسلام نوروزی افزایش 11 درصدی مشارکت مردم ایران در انتخابات مجلس نهم را یک فرصت خوب برای منتخبان در خدمتگزاری بیشتر توصیف کرد و افزود: مردم وظیفه خود را آگاهانه انجام داده‌اند و نشان دادند که با هوشیاری و استقامت وصف‌ناپذیر تمام شیطنت‌ها را نقش برآب می‌کنند، امروز وظیفه منتخبان ملت است که به وظیفه ذاتی خود عمل کنند.

مدیر استانی حوزه های علمیه اردبیل با بیاناینکه مردم با انتخاب اصلح خود از لیست های اصولگرایی جبران مافات کردند، گفت: راهیابی تنها دو کاندیدا از جریان انحرافی در کشور نشان داد که مردم درس تاریخی به جریان فتنه و انحرافی دادند و برای همیشه آنها را به زباله‌دان تاریخ سپردند.

وی با تشریح نتایج و ثمرات حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات 12 اسفند تصریح کرد: نتیجه انتخابات نشان داد که مردم مقابله سختی با نامزدهای وابسته به قدرت‌طلبان و ثروت‌اندوزان داشته‌اند.

حجت الاسلام نوروزی ادامه داد: رای بالای مردم استان سرلیست جبهه متحد و پایداری اصولگرایان نشان دهنده پشت کردن مردم به کسانی است که با اشرافیت سعی داشتند شرافت ملت را خرید و فروش کنند، ملت اثبات کردند که شاخص‌ اصلی نماینده اصلح، حرکت در مسیر آرمانی و ولایی است.

وی ضرورت توجه به مولفه‌های وحدت، ولایت مداری و قدرشناسی آرای مردم از سوی منتخبان را یادآور شد و اضافه کرد: از منتخبان مردم انتظار می‌رود قدرشناس حضور حماسی مردم بوده و وفای به عهد را فراموش نکنند، نمایندگان باید جایگاه وکالت ملت را رفعت بخشند و در مجلس سوء تعبیرها و بدبینی‌ها را نسبت به اردبیل از بین ببرند./935/پ202/س
ارسال نظرات