۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۲۴۷۶۱

دوره آموزشی ائمه جماعات دانشگاه های زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی تخصصی ائمه جماعات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان زنجان با عنوان «فن بیان تفسیر قرآن» برگزار شد.
آرشيو
حجت الاسلام دوست علی محمدی، مدیر مسؤول کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) و تخصصی آموزش زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان اظهار داشت: 30 نفر از ائمه جماعات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان زنجان در دوره آموزشی «فن بیان تفسیر قرآن» شرکت کردند.

وی با بیان اینکه مباحث طرح شده در این دورهبه صورت تخصصی و مطابق با مسائل روز جامعه ارائه شد، افزود: در این کارگاه آموزشی 30 نفر از ائمه جماعات دانشگاه های زنجان با گذراندن 44 ساعت دوره آموزشی حضور داشتند.

مدیر مسؤول کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) افزود: در این دوره ائمه جماعات با مهارت های روش تفسیر قرآن کریم، اصول و مبانی تفسیر، قالب های عرضه تفسیر، روش دسته بندی موضوعی و لغزش در ترجمه آشنا شدند.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی فن بیان تفسیر بهانه ای شد که فعالان حوزه تفسیر قرآن کریم استان در خصوص روش های ابداعی خود صحبت و یک روش یکسان و برتر را در این زمینه انتخاب کنند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که تا کنون طرح تفسیر به این شکل در استان زنجان برگزار نشده بود، افزود: برگزاری این دوره به صورت کارگاهی در راستای تمرکز بیشتر روی مباحث صورت گرفته است.

گفتنی است، شرکت کنندگان در صورت ارائه یک نمونه تحقیق، با تائید مرکز تخصصی تفسیر قم گواهی پایان دوره دریافت خواهند کرد./935/پ202/س
ارسال نظرات