۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۲۴۵۵۶
آیت‌الله نورمفیدی:

ملت ایران با خلق حماسه ای دیگر پایه های نظام اسلامی را استحکام بخشیدند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان، حضور امروز ملت ایران را دشمن شکن دانست و گفت: ملت ایران با خلق حماسه ای دیگر پایه های نظام اسلامی را استحکام بخشیدند.
آيت الله نورمفيدي نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه امروز ضمن شرکت در انتخابات گفت: دشمنان از بیرون به مسأله انتخابات بسیار حساس هستند و می خواهند رابطه نظام با مردم را ببینند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دشمن می خواهد حضور در انتخابات بسیار کمرنگ باشد تا بهره برداری سیاسی انجام دهد اما ملت بخوبی این موضوع را درک کردند و با حضوری گسترده مانع از تحقق اهداف شوم آنها شدند.

وی تصریح کرد: این انتخابات با توجه به اهمیت و جایگاه مجلس بسیار مهم است و مردم باید کسانی را انتخاب کنند که در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و روابط بین الملل دیدی توسعه یافته داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در گلستان تأکید کرد: پس از مسأله حضور گسترده مردم در انتخابات، انتخاب فرد اصلح در واقع پرتاب گلوله ای به سمت دشمن خواهد بود.

آیت الله نورمفیدی در ادامه سخنان خود با تقدیر از حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی، خاطرنشان کرد: این حضور حماسی دشمنان نظام متعجب کرده است.

امام جمعه گرگان با اشاره به این که همواره در سه دهه اخیر حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف خنثی شدن توطئه های دشمنان و اقتدار نظام اسلامی را در پی داشته است، ادامه داد: این انتخابات و حضور حداکثری مردم نشان داد که ملت ایران اسلامی همچنان به آرمان های این انقلاب پایبند هستند.

وی بیان این که مردم با شرکت در انتخابات سرنوشت و آینده خود را رقم می زنند، تصریح کرد: خوشبختانه علیرغم همه تبلیغات سوء دشمنان نظام در چند ماه اخیر شاهد مشارکت گسترده مردم بودیم./950/د102/ص
ارسال نظرات