۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۲۴۱۶۴
امام جمعه کرمانشاه:

ملاک های انتخاب اصلح باید برای مردم تبیین شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه،‌ با تاکید بر تبیین ملاک های مورد نیاز جهت انتخاب افراد اصلح برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی،‌ خواستار تکرار حماسه22 بهمن از سوی مردم در 12 اسفندماه شد.
حجت الاسلام والمسلمين علما امام جمعه و نماينده ولي فقيه در کرمانشاه
حجت الاسلام والمسلمین علما امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمانشاه،‌ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حساسیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به فرمایشات امام راحل،‌ مقام معظم رهبری و بزرگان، هر چه حضور مردم قوی تر و باشکوه تر باشد دشمن حساب کار خود را می کند.

وی با اینکه نظام اسلامی نظامی مردمی است،‌ تاکید کرد:‌ دشمنان وقتی حضور مردم را می بییند هیچ کاری نمی توانند انجام دهند و حضرت امام همواره بر این اصل مهم تاکید و تصریح داشته اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دشمنان با ملت یکپارچه کاری نمی توانند بکنند، گفت: مردم باید حضور حماسی خود در 22 بهمن را در پای صندوق های رای در 12 اسفند به نمایش بگذارند.

وی اضافه کرد: البته کاندیداها و حامیان و دوست داران آنها نیز باید اخلاق انسانی و اسلامی را رعایت کنند که این مساله نیز جواب محکمی به دشمنان نظام است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه همه باید برای تحقق حضور حداکثری و پرشور مردم تلاش کنند،‌ گفت: هر کس در موقعیت کنونی باید نسبت به این مساله احساس وظیفه کرده و به اندازه توان، رسالت خود را ایفا کند.

حجت الاسلام والمسلمین علما خواستار تبیین بیش از پیش ملاکات انتخاب اصلح پرداخت و گفت: خوشبختانه مردم ما بصیر،‌ فهیم و روشن هستند،‌ منتهی در این مقطع حساس و دشوار حضور حداکثری در پای صندوق های رای معنا و مفهوم خاصی خواهد داشت و باید برای تحقق این مساله تلاش کرد. /924/ت302/ج
ارسال نظرات