۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۲۳۹۸۵
عضو مجلس خبرگان رهبری:

12 اسفند برگ زرینی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان، ملت ایران را مردمی آگاه و بصیر معرفی کرد و با بیان این که این مردم هیچ گاه فریب تبلیغات منفی دشمنان را نخواهند خورد، تصریح کرد: 12 اسفند امسال به یقین برگ زرینی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی خواهد بود.
آيت الله نورمفيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در جمع مسؤولان استان با اشاره به در پیش بودن 12 اسفند، حضور گسترده مردم در این چنین روزی را تعیین کننده دانست و گفت: ملت ایران بار دیگر با حضوری همه جانبه توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که همه نامزدها، طرفداران و حامیانشان باید رعایت اخلاق و احترام متقابل را داشته باشند، افزود: کاندیداها باید با پرهیز از بی احترامی به دیگران، اخلاق و ادب اسلامی را سر لوحه کار و برنامه های خود قرار دهند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که بد اخلاقی های انتخاباتی در شأن نظام اسلامی نیست، تصریح کرد: جامعه ما به عنوان یک جامعه اسلامی، باید اخلاقی باشد و نمی توان تنها با اتکا به قانون جامعه را اداره کرد.

امام جمعه گرگان، تضعیف دستاوردهای نظام به بهانه جلب آرای بیشتر را کار بسیار نادرستی دانست و خاطرنشان کرد: کاندیداها باید در این شرایط به تبیین بهتر خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در سه دهه اخیر بپردازند.

آیت الله نورمفیدی در ادامه سخنان خود با اشاره به شرایط خاص استان گلستان از کاندیداها خواست از ورود به مسائل قومیتی پرهیز کنند و در جهت تقویت وحدت و انسجام اقوام شیعه و سنی گام بردارند.

وی با ابیان این که دشمنان نظام اسلامی همواره در پی تضعیف آرمان ها و ارزش های انقلاب بوده و هستند، خاطرنشان کرد: آحاد جامعه دینی باید با حضوری گسترده در 12 اسفند همه توطئه های دشمنان نظام را همانند گذشته خنثی کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید بر این که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی هرگز اجازه اجرایی شدن کوچکترین توطئه را در کشور نخواهند داد، گفت: این ملت ولایت مدار در همه صحنه ها گوش به فرمان رهبری انقلاب هستند.

آیت الله نورمفیدی، ملت ایران را مردمی آگاه و بصیر معرفی کرد و با بیان این که این مردم هیچ گاه فریب تبلیغات منفی دشمنان را نخواهند خورد، تصریح کرد: 12 اسفند امسال به یقین برگ زرینی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی خواهد بود.

وی در بخش پایانی سخنان خود بر توجه مردم نسبت به معیارهای تعیین شده از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری در انتخاب اصلح تأکید کرد و گفت: مردم در انتخابات فرد مورد نظر خود باید معیارهای مورد توجه نظام، امام و رهبری را مد نظر قرار دهند./950/پ202/س
ارسال نظرات