۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۲۳۹۸۰
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

انتخابات ظرفیت بزرگی برای تثبیت نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی انتخابات را یک ظرفیت بزرگ برای تثبیت نظام اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی دانست.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، امروز در جمع دست اندرکاران و متولیان امور انتخاباتی شهر اهر اظهار داشت: ملاک و معیار انتخاب افراد اصلح در انتخابات کاندیداهای مجلس نهم را رهنمودهای امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری ذکر کرد.

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به بخش هایی دیگر از رهنمودهای مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ایشان با توجه به ضرورت زمان بر اهمیت انتخابات آینده مجلس تاکید داشتند و بر بصیرت و هوشیاری مردم نسبت به توطئه های شوم دشمنان جهان اسلام سفارش کردند.

امام جمعه اهر ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خویش با اقشار مختلف مردم آذربایجان شرقی با انتقاد از سانسور خبری راهپیمایی ده ها میلیونی مردم کشور در 22 بهمن سال جاری؛ دروغ‌پردازی، تقلب، خدعه و تزویر را از شیوه های رسانه ای نظام کفر علیه ایران اسلامی برشمردند.

وی ایستادگی و بصیرت را لازمه تداوم ارزش های انقلاب اسلامی دانست و افزود: یکی از مهم ترین مصادیق ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان، حضور پرشور و حماسی در انتخابات اسفند است، همان گونه که رهبری فرمودند، دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌های جبهه استکبار و عوامل همیشگی آنها، تلاش گسترده‌ای علیه این نظام در آستانه انتخابات آغاز کرده‌اند.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این که دشمنان به دنبال برگزاری انتخابات بی‌رونقی در کشور هستند، ادامه داد: انتخابات اسفند ماه جلوه ای دیگر از حضور حماسی ملت ایران در 22 بهمن خواهد بود و یا به عبارت بهتر انتخابات پرشور ضربه سختی به دشمن خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: همه دست‌اندرکاران انتخابات و مردم ولایت‌مدار باید تلاش کنند با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی بار دیگر امید دشمنان را به یأس مبدل سازند، ترغیب و تشویق مردم به حضور پرشور و حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بسیار مهم و حیاتی برای پیشرفت و امنیت کشور و تحکیم اهداف و آرمان‌های انقلاب و شهدای گرانقدر است.

امام جمعه اهر مجلس را نماد اراده ملت در تعیین سرنوشت خویش عنوان کرد و افزود: باید افرادی را به مجلس بفرستیم که در کنار تخصص، تعهد نیز داشته و حافظ اهداف و آرمان‌های مقدس شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند، از این رو باید زمینه را برای حضور مردم و برگزاری انتخابات قانونمند و سالم فراهم کنیم.

وی انتخابات را ظرفیت بزرگ برای تثبیت نظام اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی دانست و گفت: در شرایطی که دشمنان نظام تمام توجه خود را بر انتخابات معطوف کرده‌اند باید تلاش کنیم تا زمینه های حضور حداکثری مردم در انتخابات به خوبی فراهم شود./935/پ202/س
ارسال نظرات