۰۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۲۳۷۴۶
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل:

استکبار به دنبال چالش در انتخابات مجلس است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به برگزاری انتخابات در بحرانی‌ترین شرایط کشور گفت: استکبار به دنبال تکرار حوادث فتنه 88 و چالش در انتخابات مجلس است.
حجت الاسلام کاملي فر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، امروز در جلسه اعضای هیئت نظارت بر انتخابات اردبیل اظهار داشت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در نظام ولایی ایران اسلامی است.

وی با بیان این که انتخابات از دیدگاه مبانی اسلامی جایگاهی ارزنده و مورد تاکید دارد، خاطرنشان کرد: دو عنصر مردم و حاکمیت دین در قالب نظام جمهوری اسلامی ایران لازمه سلامت نظام است، در حقیقت برگزاری انتخابات و انتخاب افراد اصلح و شایسته تعالی نظام اسلامی را به دنبال دارد.

حجت الاسلام کاملی فر با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس گفت: اگر مردم در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مشارکت نداشته باشند، قطعا دشمنان میدان را برای جولان و توطئه فراهم خواهند دید.

نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل افزود: اگر انتخابات را مظهر و نماد حرکت بالنده ملت در پشتیبانی از نظام می دانیم، بایستی مشارکت عمومی در صحنه های مختلف انقلاب تداوم داشته باشد، به یقین شکل‌گیری انقلاب اسلامی نتیجه چنین حضور توفنده و با صلابت است.

وی با تاکید بر این که انتخابات و حضور مردم در نظام اسلامی ایران بر خلاف برخی ممالک غربی هرگز شکل تشریفاتی و نمایشی نداشته است، گفت: حضور در انتخابات ریش در اعتقادات دینی ملت دارد، مشارکت در آینده نظام اعتقاد به پشتیبانی از نظام است.

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به مشارکت 98 درصدی مردم در رفراندوم سال 58 اظهار داشت: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به رأی و نظر مردم اهمیت قائل بود، همیشه بر حضور و تأثیر مردم در نظام و حرکت انقلاب تاکید می‌کرد، در این کشور و در شرایط بحرانی دهه 60 انتخابات در سلامت و گستردگی حضور مردم برگزار شده است.

وی با بیان این که استکبار به دنبال تکرار حوادث فتنه 88 و چالش در انتخابات مجلس است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی از ماه ها قبل درصدد فتنه انگیزی و طرح مسائلی از قبیل حضور کمرنگ مردم در انتخابات، جدایی مردم و نظام و این چنین مواردی هستند، غافل از این که این ملت همان مردم حماسه‌آفرین 22 بهمن هستند./935/پ202/س
ارسال نظرات