۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۲۳۴۲۵

یادواره سردار شهید علی هاشمی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ سومین یادواره سردار هور شهید علی هاشمی با سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی در اهواز برگزار شد.
یادواره سردار شهید علی هاشمی برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سومین یادواره سردار سرلشکر علی هاشمی و 400 شهید حوزه 3 شهری اهواز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی در اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام مسعود عالی از مبلغان حوزه علمیه در سخنانی با اشاره به ارزش های انقلاب اسلامی اظهارداشت: انقلاب اسلامی ارزش های فراوانی را با خود به همراه آورد و دشمنان برای مقابله با این ارزش ها همواره برنامه ریزی کرده و توطئه چینی می کنند.

وی افزود: امروز غرب تمام تلاش خود را به کار گرفته تا از جامعه ایرانی و اسلامی ما دین زدایی کند و در این راستا تمرکز خود را معطوف به کانون های خانواده کرده است.

وی با بیان این که دشمن با راه اندازی شبکه های مختلف ماهواره ای سعی در منهدم کردن اعتقادات مذهبی جوانان دارد، خاطرنشان کرد: آنها می خواهند با راه اندازی و گسترش شبکه های ماهواره ای زشتی گناه را در خانواده ها از بین ببرند که باید نسبت به این مساله هوشیاربود.

حجت الاسلام عالی از همه مردم خواست تا فرایضی نظیر امر به معروف و نهی از منکر را برای ممانعت از نفوذ فکری دشمن در خانواده ها مورد توجه قرار دهند.

در ادامه این مراسم، حاج صادق آهنگران، مداح برجسته اهل بیت(ع) و از نوحه سرایان دوران دفاع مقدس به قرائت اشعاری در رثای شهدای جنگ تحمیلی پرداخت.

لازم به ذکر است، شهید علی هاشمی در سال 1340 هجری شمسی در منطقه حصیرآباد اهواز دیده به جهان گشود و با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 به عضویت کمیته انقلاب اسلامی در آمد، این سردار سرفراز اسلام، در چهارم مردادماه سال 67 در یک درگیری نابرابر با دشمن بعثی در منطقه هورهویزه در سن 27 سالگی به فیض شهادت نائل آمد و سردار هور لقب گرفت.

پیکر پاک سردار سرلشکر علی هاشمی در سال 88 و در پی انجام عملیات تفحص به همراه چند تن از یاران با وفایش به دست آمد و در آیین باشکوهی تشییع و خاکسپاری شد./9458/پ202/ص
ارسال نظرات