۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۲۳۴۲۴
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

دشمنان به دنبال بی‌رونق کردن فضای انتخاباتی هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی گفت: انتخابات اسفند ماه جلوه ای دیگر از حضور حماسی ملت ایران در 22 بهمن خواهد بود.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر
حجت الاسلام ناصر حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار اقشار مختلف مردم تبریز اظهار داشت: این دیدار که همه ساله در آستانه قیام تاریخی 29 بهمن سال 56 مردم تبریز صورت می گیرد، نشان از اوج بصیرت و توجه معظم له نسبت به آذربایجان و نقش مردم این خطه از کشور دارد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بسیار دقیق و ظریف نقش آذربایجانی ها در تاریخ ایران اسلامی را تبیین کردند، افزود: رهبری سال های گذشته نیز تعابیر ارزنده و مهمی در خصوص آذربایجان داشته اند، از جمله این که ایشان آذربایجان را نقطه ثقل و سر ایران اسلامی معرفی کرده بودند.

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به بخش هایی دیگر از رهنمودهای مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ایشان با توجه به ضرورت زمان بر اهمیت انتخابات آینده مجلس تاکید داشتند و بر بصیرت و هوشیاری مردم نسبت به توطئه های شوم دشمنان جهان اسلام سفارش کردند.

امام جمعه اهر ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار معنوی با انتقاد از سانسور خبری راهپیمایی ده ها میلیونی مردم کشور در 22 بهمن سالجاری؛ دروغ‌پردازی، تقلب، خدعه و تزویر را از جمله شیوه های رسانه ای نظام کفر علیه ایران اسلامی برشمردند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از موقعیت جمهوری اسلامی ایران به عنوان کانون اصلی حرکت های عدالت طلبانه و آزادی خواهانه مردم منطقه اظهار داشت: ایشان، ایستادگی ملت ایران را موفقیت و دستاوردهای بزرگ نظام اسلامی دانستند و افزودند؛ هنگامی که ملتی می‌ایستد و در مقابل شبکه پرهیمنه و پرهیاهو دشمن به خود ترس و واهمه راه نمی‌دهد، در عرصه‌های علم و فناوری، اقتصاد، مسائل اجتماعی، سیاست‌ورزی بین‌المللی و تأثیرگذاری بر ملت‌ها، پیشرفت خواهد کرد.

وی ایستادگی و بصیرت را لازمه تداوم ارزش های انقلاب اسلامی دانست و افزود: یکی از مهمترین مصادیق استادگی و مقاومت در برابر دشمنان، حضور پرشور و حماسی در انتخابات اسفند است، همانطور که رهبری فرمودند، دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌های جبهه استکبار و عوامل همیشگی آنها، تلاش گسترده‌ای علیه این نظام در آستانه انتخابات آغاز کرده‌اند.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این که دشمنان به دنبال برگزاری انتخابات بی‌رونقی در کشور هستند، ادامه داد: انتخابات اسفند ماه جلوه ای دیگر از حضور حماسی ملت ایران در 22 بهمن خواهد بود و یا به عبارت بهتر انتخابات پرشور ضربه سختی به دشمن خواهد بود./935/ت302/س
ارسال نظرات