۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۱۲۳۱۶۵
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت:

آل سعود و آل خلیفه توانایی شکستن مقاومت ملت بحرین را ندارند

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) تاکید کرد که آل سعود و آل خلیفه نمی توانند مقاومت ملت بحرین را بشکنند.
حجت الاسلام اختري،‌ دبير كل مجمع جهاني اهل بيت(ع)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد حسن اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در مراسم اولین سالگرد انقلاب ملت بحرین که با عنوان «یک سال مقاومت در مظلومیت مطلق» در شبستان امام خمینی حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد از مراجع تقلید و علمای حاضر در این مراسم تقدیر کرد و گفت: این مراسم که در سالگرد قیام خونین مردم مسلمان و مظلوم بحرین برگزار شده برای ارج نهادن به فداکاری، غیرتمندی و حضور با صداقت مردم مسلمان بحرین در این یک سال است.

وی افزود: ما در این مراسم حاضر شده‏ایم تا به مردم مظلوم بحرین بگوییم که در کنار شما خواهیم ماند. فداکاری های شما را ارج نهاده و بر شهدای شما درود می‌فرستیم و از خداوند متعال برای همه عزیزانی که در خیابان‎ ها و یا در گوشه ‎های زندان در اثر شکنجه ظالمان به شهادت رسیده‌اند از پیشگاه خدا ارج و رفعت مقام خواستاریم.

حجت الاسلام اختری با اعلام حمایت از خانواده های شهدای بحرینی تصریح کرد: ما در این مکان گردهم آمده ایم تا به خانواده‌های شهدا، خانواده‌های رنجدیده بحرینی و خانواده‌های زندانیان بگوییم تنها نیستید و همه مسلمانان و خصوصا پیروان اهل بیت (ع) در سراسر جهان به شما می ‎اندیشند و در یک سال گذشته با تمام توان و با تمام امکاناتی که داشته‎اند، سعی کردند فریاد شما را به گوش مردم جهان برسانند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) اظهار داشت: جمهوری اسلامی و ملت ایران در یک سال گذشته از ملت بحرین حمایت کرده و نشان دادند که در غم و اندوه در کنار این ملت مظلوم هستند و مصیبت های آنان را مصیب خود می دانند و همواره به ابراز احساسات در قبال حمایت از این ملت مظلوم پرداخته اند.

وی توطئه های آل سعود و آل خلیفه با بی نتیجه خواند و تاکید کرد: در این اجتماع به جنایتکاران آل سعود و آل خلیفه می‎ گوییم که مردم بحرین تنها نیستند. آل سعود و آل خلیفه نمی توانند با توطئه‎ و ظلم و شکنجه و کشتار، مقاومت مردم بحرین را بشکنند. مردم در برابر این خاندان ها ایستاده‎اند و مصمم هستند که در برابر زورگویی ایستادگی کرده و به مبارزات خود ادامه دهند.

حجت الاسلام اختری در پایان سخنان خود از حمایت مراجع تقلید از ملت بحرین یاد کرد و خاطر نشان ساخت: مراجع عظام تقلید و علما با بیانات و اعلامیه ‏های خود در طوی یک سال گذشته جنایات آل سعود و آل خلیفه علیه مردم مظلوم بحرین را همواره محکوم کرده‏اند./980/ب913/گ
ارسال نظرات