۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۲۲۹۳۶
امام جمعه اردبیل:

22 بهمن مقدمه حماسه 12 اسفند است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل راهپیمایی 22 بهمن را مقدمه ضربه نهایی بر پیکره نظام سلطه در روز انتخابات مجلس در اسفند ماه دانست.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه اردبیل با تاکید بر حضور پرشور و گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی از ماه ها پیش، چشم به چگونگی حضور مردم در راهپیمایی فردا دوخته اند.

وی با بیان اینکه حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن تکلیف شرعی تک تک آحاد جامعه است، خاطر نشان کرد: دشمنان فردا نتیجه فشارها، تهدیدها و تحریم های خود را با شعارهای کوبنده ملت ایران در سراسر کشور خواهند دید، این ملت ثابت کرده که در سخت ترین شرایط حامی نظام و پشتیبان ولایت بوده اند.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری حضور در راهپیمایی 22 بهمن را تجلی اراده ملی در مقابله با فتنه گران داخلی و خارجی دانست و گفت: دشمنان همواره از حضور در صحنه ملت ایران در شرایطی که امیدهایی در ایران داشته اند، غافلگیر شده و تمامی محاسبات خود را بر باد رفته دیده اند، قطعا فردا نیز شاهد خلق حماسه ای دیگر در ایران خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با تشریح برخی توطئه های دشمنان در آستانه راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند اظهار داشت: امروز در شرایطی شاهد تغییر مواضع و لحن رئیس جمهور آمریکا هستیم که منویات مهم و قاطع رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه تمامی معادلات منطقه ای را بر هم زده است.

امام جمعه اردبیل با اشاره به اعترافات منفعلانه اوباما از شکست نقشه ها و برنامه ریزی های مختلف غرب در ایران گفت: توفیقات نظام جمهوری اسلامی به واسطه رهبری داهیانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و البته حضور در صحنه و بصیرت آحاد جامعه بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود راهپیمایی 22 بهمن را مقدمه ضربه نهایی بر پیکره نظام سلطه در روز انتخابات اسفند ماه دانست و اظهار داشت: دشمنان برنامه های براندازانه مختلفی در آستانه انتخابات پیش بینی کرده اند که قطعا حضور با بصیرت و پرشور مردم در انتخابات تمام توطئه های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

امام جمعه اردبیل خواستار توجه به شاخص های مقام معظم رهبری در انتخاب نامزدهای اصلح انتخاباتی شد و گفت: افرادی که با صرف هزینه های نجومی در عرصه تبلیغات و رقابت حاضر می شوند، یقینا به کانون های قدرت و ثروت وابسته اند و هدفشان خدمت به مردم نیست بلکه به دنبال منافع شخصی و گروهی خود هستند.

وی افزود: مردم باید به دنبال این سوال باشند؛ پول هایی که در عرصه تبلیغات انتخاباتی هزینه می شود، از کجا آمده، افرادی که چنین هزینه هایی می کنند قطعا ناکارآمد بوده و به دنبال سلامت در رقابت انتخاباتی نیستند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی در پایان با تاکید بر عدم توجه مردم به وعده های غیرعقلایی و خارج از وظایف نمایندگی مجلس تصریح کرد: مشارکت حداکثری، سلامت و امنیت، سه موضوع اساسی در عرصه انتخابات است که می تواند آینده ای روشن برای نظام رقم بزند./935/پ201/ج
ارسال نظرات