۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۲۲۹۲۳
آیت الله مدرسی یزدی:

22 بهمن فرصتی استثنایی برای مقابله با توطئه دشمن و ابراز وفاداری به نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی، 22 بهمن را فرصتی استثنایی برای حضور یکپارچه مردم در صحنه جهت ابراز وفاداری به نظام مقدس اسلامی و خنثی کردن توطئه های شوم دشمنان علیه نظام اسلامی و مردم ایران دانست.
حجت الاسلام والمسلمين مدرسي يزدي
آیت الله مدرسی یزدی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، از 22 بهمن به عنوان آغاز فجر پیروزی انقلاب اسلامی یاد و گفت: در این روز مردم زنجیره های مرئی و نامرئی سلاطین و دشمنان اسلام و ملت را گسستند و ملت مسلمان از آن نقطه راه تعالی و پیشرفت خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه مردم در دوران رژیم ستمشاهی از ابعاد مختلف در اسارت پیدا و پنهان استعمار و استکبار بودند، افزود: در این دوران فرهنگ، اقتصاد، علم، فناوری، ارتش، نیروهای امنیتی، دانشگاه ها و تمام شریان های حیاتی ملت در بند استعمارگران بود و آنها با این طریق می خواستند مردم را در پایین ترین درجات استضعاف نگه دارند.

این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، تمام این بندها گسسته شد و ملت شتابان راه آزادی و سرافرازی را در پیش گرفت، ابراز داشت: دشمن زخم خورده و آسیب دیده آرام نمی نشیند و به موازات حرکت های انقلابی و تعالی جوی ملت بر حجم توطئه ها و مزاحمت های خود می افزاید.

آیت الله مدرسی یزدی تاکید کرد: هرچه انقلاب شکوهمند اسلامی در راه خود به پیروزی های بیشتری دست می یابد، دشمن نیز عصبانی تر و برای مقابله با انقلاب مصمم تر می شود.

عضو فقهای شورای نگهبان موج بیداری اسلامی را متاثر از انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: امروز کشورهای مسلمان به تاسی از کشور ایران و با الهام از جمهوری اسلامی بپا خاسته اند و در مقابل زورگویان و مستکبران ایستادگی می کنند.

وی با بیان اینکه‌ با تحولات جدید، منافع نامشروع آمریکا، کشورهای استکباری و هم پیمانان این رژیم در منطقه در معرض خطر جدی قرار گرفته است، افزود: برای آنها بسیار سنگین است که این همه ذخایر بادآورده را از دست بدهند، از این رو تمام نیروهای خود را بکار می گیرند تا در مقابل اساس این حرکت یعنی انقلاب اسلامی ایران مقاومت کنند و به آن ضربه بزنند.

آیت الله مدرسی یزدی با تاکید بر اینکه استکبار در مقابل پشرفت، استقلال و آزادی مردم نقشه های بسیاری در سر دارد، خاطرنشان کرد: طبیعی است که باید در مقابل آنها دارای آگاهی بالا و استقامت بیشتر و همبستگی عمیق تری باشیم.

عضو جامعه مدرسین بیان داشت: امروز برای تداوم انقلاب اسلامی و برای حفظ و بالندگی کشور و آزادی و استقلال میهن باید بیشترین همت را بکار گیریم و همبستگی و آمادگی خود را در تمامی صحنه ها نشان دهیم.

این استاد حوزه علمیه قم افزود: دشمن با توطئه های متفاوت در طول سی و سه سال گذشته نتوانسته است بر اراده ملت غلبه کند، از این رو بر حجم دسیسه های خود افزوده و توطئه های آشکار و نهانی را از درون و بیرون علیه ملت و اسلام تدارک دیده است.

آیت الله مدرسی یزدی اضافه کرد: مهم ترین نیرویی که می تواند در مقابل این توطئه ها مقاومت کرده و آن را خنثی کند، حضور و ایستادگی ملت و ابراز وفاداری نسبت به انقلاب، امام، ولایت فقیه و رهبری های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

عضو جامعه مدرسین تاکید کرد: 22 بهمن فرصتی استثنایی است تا ملت ایران با حضور یکپارچه خود در صحنه دوباره نقشه های دشمنان را نقش برآب کنند و همبستگی قدرت و انسجام و عظمت اسلام و ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهند تا افکار شوم توطئه و دسیسه علیه ملت در نطفه خفه شود و دیگر کسانی فکر تجاوز به حقوق ملت مسلمان ایران را در سر نپرورانند.

وی اضافه کرد: 22 بهمن امسال با میلاد حضرت رسول خاتم(ص) و امام جعفر صادق(ع) همزمان شده است، ما این تقارن را به فال نیک مضاعف گرفته و امیدواریم که بیداری اسلامی که به برکت این انقلاب کشورهای مختلف اسلامی را فرا گرفته هرچه زودتر به نتیجه نهایی که برقراری اسلام است منجر شود و دشمنان مایوس و سرافکنده به لانه های شان بازگردند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات