۰۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۱۲۱۵۳۲
عضو خبرگان رهبری:

استکبار جهانی به نقش رهبری نظام آگاه شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه با اشاره به این که نامه اوباما به رهبر معظم انقلاب اسلامی ملتمسانه بوده است، گفت: استکبار جهانی بیش از گذشته به نقش رهبری نظام آگاه شده است.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، امام جمعه مراغه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع مردم مراغه در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: نظام اسلامی ایران در 32 سال گذشته همواره از برکات وجودی ولایت فقیه متنعم بوده است.

وی با تاکید بر این‌که رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری فتنه‌های مختلف داخلی و خارجی را خنثی کرده است، گفت: اگر امروز شاهد عزت، اقتدار و بالندگی نظام اسلامی در عرصه‌های بین المللی هستیم، همه در سایه دیده‌بان اصیل نظام اسلامی بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی با تاکید بر این که مردم در پشتیبانی از ولایت کوتاه نمی آیند، ادامه داد: پشتیبانی از ولایت فقیه مهم‌ترین اصل در مقابله با فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام است، چنان‌که حماسه 9 دی تجلی برکات وجودی ولایت فقیه بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامه اخیر رئیس جمهور آمریکا به رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: اوباما در این نامه که از چندین کانال ارسال شده بود، آمادگی برای ایجاد روابط با ایران را اعلام کرده است، البته باید توجه داشت که این نامه ملتمسانه زمانی ارسال شده که اقتدار ارتش و سپاه نشان داد که در برابر تهدیدات دشمن می توانند تنگه هرمز را مسدود کنند.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا می داند نیروهای مسلح ایران اسلامی در مقابله با هر گونه تهدید به صورت جدی آمادگی لازم را دارند، افزود: استکبار جهانی بیش از گذشته به نقش رهبری نظام آگاه شده است، از این رو نامه اوباما از موضع انفعال بوده است.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به ترور اخیر دانشمند هسته ای ایران، گفت: این ترور که منجر به شهادت یکی از دانشمندان هسته ای کشور شد، به دلیل ناتوانی آمریکا و رژیم صهیونیستی در وادار کردن ایران به عقب نشینی از استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای صورت گرفت.

امام جمعه مراغه گفت: ملت ایران با از دست دادن سرمایه های بزرگ انسانی خود، قدرت و اقتدارش روز به روز بیشتر می شود و این ترورها تاثیری در عقب نشینی ملت ایران از حق مسلم خود در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای نمی گذارد./935/پ202/س
ارسال نظرات