۱۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۱۲۰۲۴۹
امام جمعه گرگان:

امام راحل با آغاز نهضت اسلامی زمینه رهایی مسلمانان از چنگال استکبار را فراهم کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گرگان با اشاره به این که امام راحل به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی همواره به مسأله وحدت میان امت اسلامی تأکید داشتند، خاطرنشان کرد: امام راحل با آغاز نهضت بزرگ اسلامی زمینه رهایی ملل اسلامی از چنگال استکبار جهانی را فراهم کرد.
آيت الله نورمفيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در دیدار رییس مرکز اسلامی شمال کشور در گرگان گفت: اجرای موفق الگوی پیشرفت، با عزم و اراده ملی همه آحاد جامعه با تکیه برقابلیت‌ها و توانایی‌های کشور و منطقه میسر است.

نماینده گلستان در مجلس خبرگان رهبری، این منطقه را از نظر وحدت وهمدلی در کشور یک استثنا دانست و افزود: وحدت بین شیعه و سنی از ابتدای پیروزی نظام اسلامی بر همین منوال بوده است و امروز بعد از گذشت 32 سال از انقلاب، این منطقه از حیث وحدت اقوام بی نظیر است.

آیت الله نورمفیدی، وحدت و همدلی میان امت اسلامی در شرایط فعلی را تنها راه پیروزی علیه جبهه کفر دانست و گفت: دشمنان اسلام امروز همه توان خود را برای نابودی اسلام ناب به کار گرفته‌اند و این مسأله نیازمند وحدت میان امت اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امام راحل به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی همواره به مسأله وحدت میان امت اسلامی تأکید داشتند، خاطرنشان کرد: امام راحل با آغاز نهضت بزرگ اسلامی زمینه رهایی ملل اسلامی از چنگال استکبار جهانی را فراهم کرد.

امام جمعه گرگان با بیان این که امروز نیز مقام معظم رهبری پرچم دار وحدت میان امت اسلامی هستند، تصریح کرد: رهنمودهای ایشان در خصوص وحدت و همبستگی میان مسلمانان همواره راه‌گشا بوده و سبب خنثی شدن بسیاری از توطئه های دشمنان اسلام شده است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تبلیغات سوء علیه اسلام و مسلمانان تصریح کرد: آنان دلسوز شیعه و سنی نیستند، بلکه با اصل اسلام دشمن هستند و به دنبال اهداف و منافع خود است.

آیت الله نورمفیدی، تقویت وحدت را عامل پیشرفت در امور دانست و اضافه کرد: این مهم با تاسی از آیات شریفه قرآن مجید، عمل و ایمان صالح تحقق خواهد پذیرفت.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به این که امروز شیعه و سنی در استان در نهایت صفا و صمیمیت با هم زندگی می کنند، ادامه داد: دشمنان اسلام از این وحدت مسلمانان هراسان و به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف میان آنها هستند.

امام جمعه گرگان با تأکید براین که همه ما امروز موظف هستیم که مصالح امت اسلامی را در نظر بگیریم، افزود: این روش نیز همواره مد نظر ائمه معصومین(ع) نیز بوده است./950/پ202/س
ارسال نظرات