۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۱۹۹۱۴

همایش بزرگ میثاق با ولایت در اردبیل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ بصیرت دینی و میثاق امت با ولایت به همت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار شد.
حجت الاسلام کاملي فر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، امروز در همایش بزرگ بصیرت میثاق با ولایت در اردبیل اظهار داشت: فتنه های سال های نخستین انقلاب اسلامی نشان از نگرانی غرب از الگوبخشی انقلاب اسلامی ایران در منطقه بود.

وی خاطر نشان کرد: در همان آغاز انقلاب اسلامی می شد حدس زد که فتنه های دشمنان علیه نظام اسلامی پایانی نخواهد داشت، چراکه این انقلاب مردمی برگرفته از فرهنگ عاشورا بود و با منافع مستکبران منافات داشته و دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل با تأکید بر این‌که فتنه 88 مجموعه ای از فتنه های مختلف دشمنان در 32 سال گذشته بود، تصریح کرد: نقش فرهنگ عاشورا و مردم ولایت مدار ایران در خلق حماسه 9 دی همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید داشتند؛ بسیار ارزنده و اقبل تامل است.

حجت الاسلام کاملی فر تقلب در انتخابات ریاست جمهوری را سناریویی کهنه برای براندازی نظام های مخالف استکبار جهانی دانست و گفت: امام حماسه 9 دی برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی بود، حادثه ماندگاری که تاریخ سال ها بعد به اوج عطمت آن پی خواهد برد.

وی با تاکید بر هوشیاری مردم نسبت به توطئه های دشمنان گفت: قطعا فتنه 88 ، آخرین فتنه دشمنان نبوده و نیست و هر لحظه احتمال دارد برنامه های مختلف استکبار جهانی برای براندازی نظام اسلامی اجرایی شود، البته مادامی که ملت ایران تابع محض ولایت فقیه هستند، هیچ آسبی به مملکت نخواهد رسید.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در ادامه خواستار تبیین برکات وجودی ولایت فقیه پس از پیروزی انقلاب اسلامی شد و تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب با رهبری امام گونه خویش هرگز زیر بار بدعت های غلط و برخی مصلحت اندیشی ها نرفته و همواره مصلحت و منافع مردم را بر خودخواهی و کج‌اندیشی عده ای که خود را صاحب انقلاب می دانند، ترجیح داده اند./935/پ202/س
ارسال نظرات