۰۶ دی ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۱۱۹۸۳۷
حماسه عاشورایی(23)آیت الله نورمفیدی:

نظام اسلامی تنها در سایه رهبری‌ حضرت آیت الله خامنه ای به سر منزل مقصود می‌رسد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری‌های حضرت آیت الله خامنه ای به سر منزل مقصود خواهد رسید، ادامه داد: حضور و رهنمودهای ایشان در نظام اسلامی به ویژه در فتنه سال 88 همواره برای نظام راهگشا بوده است.
آيت الله نورمفيدي


آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان، در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، با اشاره به حماسه ملت بزرگ ایران در نهم دی سال 88، آن روز تاریخی را حمایت قاطع و بی‌چون و چرای ملت ایران اسلامی از نظام اسلامی و ولی فقیه دانست و گفت: حرکت خودجوش ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در نهم دی سال 88 به همه فتنه‌انگیزی‌های دشمنان علیه نظام پایان داد.

وی با بیان این که ملت ایران در حماسه نهم دی شعار حمایت از ولی فقیه را از اعماق وجود خود فریاد زدند تا همه دنیا به پیوند عمیق ملت با رهبری جامعه اسلامی پی ببرند، افزود: 9 دی تجلی حضور مردم کشورمان در حمایت همه جانبه از نظام و ولی فقیه بود.

آیت الله نورمفیدی، حضور حماسی مردم در راهپیمایی نهم دی را پاسخ دندان‌شکنی به هنجار‌شکنی و فتنه‌انگیزی گروهی مزدور عنوان کرد و بیان داشت: کسانی که بر خلاف آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری گام بر می‌دارند و به دنبال ساختار‌شکنی در کشور هستند به ‌یقین مزدور هستند.

امام جمعه گرگان با اشاره به این که این مزدوران در روز عاشورا با اهانت به ارزش‌های اسلامی، قرآن و امام حسین(ع) احساسات ملت ایران را جریحه دار کردند، خاطرنشان کرد: ملت ولایت‌مدار و ارزشی ایران اسلامی نیز با آن حضور حماسی خود ثابت کردند که هویت این ملت به اسلام، قرآن و امام حسین(ع) وابسته است.

وی ادامه داد: بعد از جریان انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری مسائلی در کشور پیش آمد که دشمنان خارجی و ضد انقلاب داخلی و مخالفان نظام اسلامی و ولایی، کارهایی را در داخل انجام دادند که می رفت یک دو دستگی اجتماعی بزرگی را در کشور درست کند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در حاکمیت خود یک محور اصلی دارد و آن هم ولایت فقیه است، بیان داشت: در این نظام دینی محور همه امور ولی فقیه است و هیچ فرد و یا گروهی نباید بر‌خلاف دیدگاه ولی فقیه گام بردارد.

آیت الله نورمفیدی با بیان این که رابطه ملت ایران اسلامی با حاکمیت رابطه‌ای بر مبانی اصول اسلامی است و مردم و حاکمیت پیوند عمیقی با هم دارند، ادامه داد: این ملت علیرغم برخی مشکلات در سه دهه اخیر هیچ‌گاه از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب منحرف نشدند.

نماینده ولی فقیه در گلستان به پیوند عمیق و قلبی ملت با ولی فقیه اشاره کرد و با بیان این که دشمنان نظام اسلامی از درک این پیوند عمیق محروم هستند، خاطرنشان کرد: این رابطه به گونه عمیق و ناگسستنی است که هیچ قدرتی توان جدایی آن را ندارد.

امام جمعه گرگان با تأکید براین که تلاش دشمنان نظام اسلامی با تضعیف جایگاه ولی فقیه در نظام اسلامی بی‌فایده است، گفت: این ملت همیشه در صحنه با همه وجود از ولی فقیه خود پشتیبانی می‌کنند و اجازه کوچک‌ترین تعدی را به این جایگاه نخواهند داد.

وی با اشاره به این که ملت ایران اسلامی در نهم دی ماه 88 با خروش یکپارچه علیه فتنه افکنان، به رهبری جامعه اسلامی لبیک گفتند، تصریح کرد: این ملت همیشه در صحنه به صراحت پیام خود را به جهانیان اعلام کردند که همچنان پای اصول انقلاب اسلامی و در خط رهبری و ولایت ایستاده است و در این مسیر حرکت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید بر این که در نظام مقدس جمهوری اسلامی که محور همه امور ولی فقیه است آحاد جامعه باید توجه داشته باشند در مسیر رضایت ولی فقیه گام بردارند، خاطرنشان کرد: التزام عملی به ولایت فقیه میزان و ملاک اصلی سنجش افراد است.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به این که همه موفقیت‌های نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مدیون عنصر ولایت فقیه بوده است، بیان داشت: به یقین سعادت و تعالی این نظام ولایی با ولایت فقیه گره خورده است.

امام جمعه گرگان با بیان این که مردم کشورمان در حماسه نهم درسی به دشمنان نظام اسلامی دادند که تا سال‌ها برای آنها باقی خواهد ماند، گفت: دشمنان نظام باید خواب و خیال‌هایی که برای نظام اسلامی دیده‌اند را با خود به گور ببرند.

وی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری های حضرت آیت الله خامنه ای به سر منزل مقصود خواهد رسید، ادامه داد: حضور و رهنمودهای ایشان در نظام اسلامی منشأ دستاورهای بزرگی برای این انقلاب بوده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به فتنه‌های پس از انتخابات سال گذشته در کشور‌ گفت: دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی با فتنه‌گری در کشور ایجاد دودستگی و براندازی این نظام اسلامی را دنبال می‌کردند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی همواره تلاش می کنند که مجامع بین المللی به بهانه های واهی و بی اساس، ایران اسلامی را محکوم کند، بیان داشت: حضور گسترده مردم باعث می‌شود، دشمنانی که در فکر براندازی نظام اسلامی هستند این فکرهای پلید و خام را در مورد ایران فراموش کنند.

امام جمعه گرگان با بیان این که حضور گسترده ملت ایران در نهم دی نشان داد که دشمنان نظام اسلامی هیچ پایگاهی در میان مردم ما ندارد، ادامه داد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی در‌ سی سال گذشته در همه شرایط پشتیبان نظام بودند و هستند.

وی افزود: مردم همیشه به خصوص در شرایط سخت و دشوار با این نظام همراهند و جاهایی که احساس کنند، دشمن به دنبال یک سری اهداف است حضورشان گسترده‌تر و چشمگیر‌تر می‌شود./950/ت301/س

ارسال نظرات