۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۱۱۹۲۲۳

15 دی؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «‌قاب بیداری‌»

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس«قاب بیداری» را 15 دی اعلام کرد.
بيداري اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، امیر نصیربیگی، مسؤول سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی گفت: جشنواره عکس با هدف حفظ و انسجام هنرمندان بسیجی، ارتقای سطح آگاهی و بینش هنرمندان، معرفی ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت هنری، ارتقای ارتباط میان هنرمندان برگزار می شود.

نصیر بیگی افزود: جشنواره عکس « قاب بیداری » در سه بخش « انسان و پایداری ‌»، «‌‌آیین و سنن‌» و «‌‌انسان و سازندگی ‌» برگزار می‌شود که بیداری اسلامی، حرکت‌های مردم منطقه، حضور در صحنه و تجلیل از مردم به پا‌خاسته، مقاومت اسلامی و استکبارستیزی از جمله موضوعات ارائه شده برای بخش انسان و پایداری است.

وی همچنین آیین عبادی، اماکن متبرکه، رسوم اقوام، اقوام و مشاغل، جشن‌ها، عزاداری‌ها و بازی‌های محلی را از مضامین دیگر قابل ارایه برای بخش آیین و سنن عنوان کرد و ادامه داد: مضامین قابل ارایه برای بخش «انسان و سازندگی»، عزم ملی در عرصه اقتصاد، تلاش اقتصادی، تولید هدفمند(صنعتی، کشاورزی و فرهنگی)، مصرف بهینه، اقوام و تولید است که تمام عکاسان و علاقه مندان به هنر عکاسی می توانند در آن شرکت نمایند.

امیر نصیر بیگی گفت: هر عکاس می تواند حداکثر هفت قطعه عکس سیاه و سفید و یا رنگی را با عنوان تک عکس در هر موضوع بر روی لوح فشرده با اندازه اصلی (حداقل باعرض 30 سانتی متر و وضوح dpi 300 و با فرمت jpeg یا tiff به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

وی آخرین گاه شمار پذیرش آثار برای این جشنواره را 15 دی اعلام کرد و اظهار داشت:اختتامیه جشنواره عکس «قاب بیداری» همزمان با دهه فجر در بهمن ماه برگزار خواهد شد که علاقه مندان باید آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در تبریز بلوار 29بهمن، مجتمع فرهنگی هنری تبریز سازمان بسیج هنرمندان آذربایجانشرقی ارسال نموده و برای اطلاع بیشتر از آن با تلفن 04113305794 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است، جشنواره عکس « قاب بیداری » با هدف نمایش جلوه های بیداری اسلامی به همت انجمن عکاسی سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی برگزار می شود./935/د103/س
ارسال نظرات