۲۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۱۸۹۸۵
آیت الله موسوی جزایری:

صحرای طبس طلسم عجیبی برای دشمن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهواز با اشاره به شکار هواپیمای جاسوسی آمریکا در صحرای طبس اظهار داشت: صحرای طبس طلسم عجیبی برای دشمن است که به محض ورود به آن گرفتار عذاب الهی می شوند.
آيت الله موسوي جزايريبه گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، امروز در خطبه های نماز جمعه با تبریک به مناسبت پیروزی بزرگ سایبری ایران در برابر آمریکا گفت: کنترل این هواپیمای جاسوسی پیروزی بزرگی از جانب خداوند متعال بود که سبب بهت و حیرت دشمن شد.
 
وی افزود: در حقیقت این مسأله تعبیر آیه «و من یتوکل علی الله فهو حسبه» و نیز «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اتفاق افتادن این واقعه در صحرای طبس و با بیان این که صحرای طبس طلسم عجیبی برای دشمن است که به محض ورود به آن گرفتار عذاب الهی می شوند، تصریح کرد: این عذاب برای آمریکا از عذاب گذشته که اوایل انقلاب رخ داده بسیار شدیدتر بود و سبب رسوایی عجیب آنها شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: عجیب تر از این مسأله ادعای رییس جمهور آمریکا مبنی بر مذاکره با ایران جهت باز پس گیری است که بر این ادعا هیچ نامی جز بی حیایی نمی توان گذاشت.

امام جمعه اهواز با بیان این که آمریکا با نقض حریم هوایی جهت جاسوسی از ایران جرم بزرگی انجام داده است، تصریح کرد: طبق موازین بین المللی آمریکا به سبب این جرم باید مجازات شود.

آیت الله موسوی جزایری همچنین با تبریک به سبب کشف میدان عظیم نفت و گاز در شمال ایران بیان داشت: تلاشگران ما پس از پنجاه سال تلاش مستمر و پیگیر توانستند این میدان عظیم را کشف کنند و سبب بی نیازی جمهوری اسلامی ایران در زمینه نفت و گاز و همچنین دستیابی به رتبه برتر جهان در تولید این دو ماده شوند.

وی کشف این میدان را لطف و فضلی بزرگ از سوی خداوند متعال خواند و افزود: ویژگی دیگر این موفقیت نقش آفرینی بسزا و مؤثر جوانان مومن و متدین خوزستانی در کشف میدان عظیم نفت و گاز است.

این استاد عالی حوزه علمیه خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به 27 آذرماه روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) همواره از تقابل حوزه و دانشگاه در رنج بود و اعتقاد داشت که دانشگاه ها همگام با علما و روحانیت باید بازوی اسلام و ولی فقیه باشند؛ چراکه در حقیقت این دو قشر مکمل یکدیگرند.

امام جمعه اهواز در ادامه از به ثمر نشستن هدف امام خمینی(ره) ابراز خرسندی کرد و ابراز داشت: امروز اساتید دانشگاه ها افزون بر جایگاه علمی برجسته، مراتب معنوی والایی دارند که این مسأله از برکات دستور امام راحل است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان تصریح کرد: از وحدت حوزه و دانشگاه با همه وجود استقبال و آمادگی خود برای انجام هر گونه خدمت در این راستا را اعلام می کنیم./9454/پ202/ص

ارسال نظرات