۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۱۱۸۵۰۵
آیت الله موسوی جزایری:

فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در بین مردم بیشتر ترویج داده شود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری، در پیامی به ششمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ کتاب خوانی در بین مردم شد.
آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، در پیامی به ششمین نمایشگاه کتاب خوزستان خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در بین مردم شد.

در این پیام آمده است: همه می‌دانیم که کسب علم و دانش بر هر مرد و زن مسلمان در طول عمر (من المهد الی اللحد) فرض و لازم است، مکتب انسان ساز اسلام کار خود را با دعوت به علم اندوزی (خواندن و نوشتن) آغاز نموده و جهل و نادانی را به عنوان بدترین دشمن بشریت قلمداد کرده است، بدیهی است عمل به این وظیفه الهی جز با مطالعه کتاب های مفید و پرمحتوا ممکن نمی باشد، لذا در حدیث آمده است کتابخانه برای عالم به منزله بستان روح بخشی است که هیچوقت از سیر در آن خسته نمی شود.

امروز که بحمدالله در پرتو انقلاب اسلامی شاخصه های رشد در زمینه های گوناگون در حال تصاعد است، انتظار می رود کتاب و کتابخوانی هم در بین مردم علمدوست ما جایگاه اسلامی خود را پیدا کند.

لازم به ذکر است ششمین نمایشگاه کتاب استانی 19 تا 25 آذر ماه سال جاری به مدت 10 روز صبح ها از ساعت 9 تا 12:30 و عصرها از ساعت 16 تا 22 در محل نمایشگاه دائمی استان خوزستان برای بازدید علاقه مندان مهیا می باشد./9458/د102/ص
ارسال نظرات