۰۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۱۱۷۳۹۴
آیت الله موسوی جزایری:

طلاب باید سطح معلومات خود را به روز افزایش دهند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که هر فرد باید یک حوزه مطالعه گسترده در حوزه های گوناگون به ویژه در امور دینی ومذهبی داشته باشد، اظهار داشت: طلاب باید سطح معلومات خود را به روز افزایش دهند.
طلاب باید سطح معلومات خود را به روز افزایش دهند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، عصر روز گذشته در مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان مراکز آموزش علوم اسلامی خواهران اهواز، با اشاره به فعالیت های خود جوش شکل گرفته در اهواز، اظهار داشت: هر فرد باید یک حوزه مطالعه گسترده در حوزه های گوناگون به ویژه در امور دینی ومذهبی داشته باشد.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان، در ادامه سخنان خود اظهار داشت: یک فرد حوزوی باید سطح معلومات خود را به حدی ارتقاء دهد که وقتی از برادران و خواهران اهل سنت سؤال و یا شبهه ای شنید قادر به پاسخ گویی به آن باشد.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه بیان داشت: عمل برای خداوند هیچ خستگی برای فردی که پا در این عرصه می گذارد، ندارد، بلکه سبب پیشرفت و ترقی فرد در امور زندگی خود می شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به مراکز آموزش علوم اسلامی خواهران که در اهواز مشغول به فعالیت هستند، اظهار داشت: مراکز موجود در این شهرستان باید گسترش پیدا کرده تا مردم بیش از پیش از این مراکز بهره ببرند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان سخنان خود، خواستار راه اندازی مراکز آموزشی در مناطق پر جمعیت اهواز شد.

گفتنی است، در پایان این مراسم، مدرک فارغ التحصیلان مراکز آموزش علوم اسلامی خواهران اهواز، از سوی آیت الله موسوی جزایری اهدا شد./9458/پ202/ص

ارسال نظرات