۲۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۱۷۱۲۹
آیت الله موسوی جزایری:

افتتاح پروژه فرستنده های دیجیتالی گامی موثر در ترویج فرهنگ اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افتتاح پروژه فرستنده های دیجیتالی در خوزستان را زمینه ای مناسب برای ترویج بهتر فرهنگ ناب اهل بیت(ع) دانست.
آيت الله موسوي جزايري، نماينده ولي فقيه در خوزستان آيت الله موسوي جزايري آيت الله موسوي جزايري ـ مراسم راه اندازي فرستنده هاي ديجيتالي مرکز خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، روز گذشته در آیین راه اندازی پروژه دیجیتالی تلویزیونی و رادیویی صدا و سیمای مرکز خوزستان، با اشاره به اقدام ها و توطئه های دشمنان در خصوص منحرف کردن آحاد و اقشار جامعه ایران، اظهار داشت: دشمنان روز و شب برای سم پاشی فرهنگی در ایران تلاش کرده و برای این انجام دادن هرچه بهتر این کار تلاش های زیادی را انجام می دهند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به راه کارهای مقابله با تهاجم تبلیغاتی و تلویزیونی دشمنان، بیان داشت: راه اندازی این گونه برنامه ها و تجهیزات پیشرفته تلویزیونی برای پخش برنامه های سازنده و مفید داخلی، یکی از راه های مؤثر برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است؛ چرا که عدم وجود این گونه برنامه های داخلی سبب گرایش مردم به سوی ماهواره ها و برنامه های مخرب آن می شود.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان با ابراز خرسندی از افتتاح این پروژه، تصریح کرد: خوشبختانه با افتتاح این پروژه مردم عزیز اهواز می توانند بیش از 16 کانال داخلی را به صورت شفاف از تلویزیون مشاهده کنند که این مسأله نقش مؤثری در انتقال فرهنگ نام محمدی دارد و از طرفی هم سبب کاهش گرایش مردم به سوی ماهواره ها می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، راه اندازی این فرستنده های دیجیتالی را گامی مؤثر در راستای ترویج شبکه های داخلی و اسلامی دانست و افزود: انشاءالله این طرح در سراسر استان خوزستان توسعه یابد تا همه مردم غیور خوزستان بتوانند از این فناوری استفاده و بهره لازم را ببرند.

آیت‌الله موسوی‌جزایری، در پایان سخنان خود، افتتاح فرستنده‌های دیجیتالی صدا و سیما گام موثری در راستای اعتلای فرهنگ و آگاهی مردم دانست و اظهار داشت: امیدواریم خداوند خدمات همه دست اندر کاران و افرادی که در سطح مدیریت کلان مجموعه در این کار اثرگذار بوده‌اند و به این موضوع تا مرحله عمل اهتمام داشته‌اند را قبول کند./9465/پ202/ص
ارسال نظرات