۲۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۱۷۰۱۳
آیت الله شفیعی:

وظیفه ما ترویج اسلام انقلابی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ترویج اسلام انقلابی را وظیفه شیعیان و پیروان امیر مؤمنان(ع) دانست.
آيت الله شفيعي، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري آيت الله شفيعي، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری روز گذشته در  جمع مردم اهواز با اشاره به شرایط حساس جهان اسلام و توطئه‌های دشمنان‌ اظهار داشت: وظیفه ما در زمان حاضر این است که به حفظ عقاید خود بپردازیم تا بتوانیم به مرور زمان و بنا به مقتضیات، آن را به دیگران نیز تسری دهیم تا اسلامی که بر جای می‌ماند اسلام انقلابی باشد نه اسلام امریکایی.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر متصل بودن مسأله نبوت و امامت تصریح کرد: بر هر مسلمانی واجب است که به اصول دین قائل باشد و همان‌گونه که نمی‌توان توحید خداوند را پذیرفت اما به عدل او قائل نبود، بنابراین نمی‌توان اصل نبوت را قبول داشت اما امامت را انکار کرد؛ از این رو هرکس که اصول پنج‌گانه دین اسلام را بپذیرد به جاری بودن و ادامه داشتن ماهیت غدیر تاکنون نیز معتقد خواهد بود.

آیت‌الله شفیعی در زمینه غنابخشی به جریان غدیر گفت: باید ماهیت غدیر را به خوبی بشناسیم و مایه‌ علمی عقیده به غدیر را کسب و ترویج کنیم. وظیفه شیعه‌ علی(ع) این است که با شیوه استدلال و منطق به فلسفه پیدایش غدیر دست یابد. /9457/پ203/س


ارسال نظرات