۱۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۱۶۲۷۹

جشن بزرگ ولایت در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم جشن بزرگ ولایت در نقاط مختلف استان اردبیل برگزار خواهد شد.
عدير غدير، جشن عيد غدير
حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل اظهار داشت: همه ویژه برنامه های اعیاد قربان و غدیر با محوریت مساله ولایت، کانون وحدت برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که همزمان با هفته ولایت ویژه برنامه‌های جشن و سرور در سراسر استان آغاز خواهد شد، خاطر‌نشان کرد: همزمان با عید سعید غدیر خم جشن بزرگ ولایت در نقاط مختلف استان اردبیل برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ستوده ادامه داد: به صدا درآمدن زنگ ولایت در مدارس، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و برپایی نشست‌‌های عقیدتی و گفتمان دینی در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ ها از ‌برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته ولایت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود عید غدیر را محور وحدت مسلمانان دانست و تصریح کرد: بزرگ‌ترین سرمایه معنوی و اعتقادی جامعه اسلامی ایران، پایبندی به اصل ولایت است که نباید مورد غفلت واقع شود.

وی با تأکید بر این‌که عید غدیر خم یکی از اعیاد مهم امت اسلامی است، افزود: هر چند دشمنان اسلام با چشم‌پوشی از حقیقت تاریخی غدیر سعی کردند انحرافی در مسیر جامعه اسلامی به وجود آورند؛ اما امروز وظیفه ما است که اهمیت موضوع ولایت و سرپرستی را تبیین کنیم./935/پ202/س
ارسال نظرات