۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۱۱۶۰۷۴
نایب رییس شواری حوزه علمیه آذربایجان غربی:

تحولات اخیر جهان از برکات انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خوی در جمع دانش آموزان بسیجی گفت: ریشه همه این تحولات را باید در حاکمیّت ولایت فقیه و رهبری داهیانه ولی امر مسلمین و نائب امام عصر‌(عج) جستجو کرد.
ديدار دانش آموزان بسيجي با امام جمعه خوي ديدار دانش آموزان بسيجي با امام جمعه خوي ديدار دانش آموزان بسيجي با امام جمعه خوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، جمعی از دانش آموزان بسیجی شهرستان خوی روز گذشته با حضور در حسینیه دفتر امام جمعه با حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری، امام جمعه و رییس حوزه‌های علمیه خوی دیدار کردند.

امام جمعه خوی با تبریک روز بسیج دانش آموزی و روز نوجوان اظهار داشت: دانش آموزان جامعه انقلابی ما رسالت های سنگینی از‌ فراگیری علوم مورد نیاز جامعه، بالابردن سطح دانش و بصیرت، حراست از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی را بر عهده دارند.

وی در ادامه مبارزه با تهاجم فرهنگی، حرکت در مسیر ولایت، حفظ کردن روحیه بسیجی و در نهایت هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان از دیگر رسالت‌های سنگین دانش آموزان بسیجی برشمرد که لازم است مورد توجه دانش آموزان عزیز قرار بگیرد.

حجت الاسلام شکوری در ادامه با تأکید بر دقت و توجه مضاعف به تربیت صحیح فرزندان خاطر نشان کرد: اولیا‌‌، آموزش و پرورش، متولیان امور فرهنگی و تبلیغی، روحانیت و دولت در قبال تربیت جوانان و دانش آموزان مسئولیت های مضاعفی برعهده دارند که نباید مورد غفلت و کوتاهی قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خیزش های مردمی در کشورهای اسلامی و همچنین جنبش وال استریت در آمریکا و سایر کشورهای اروپایی تصریح کرد: این قیام‌ها از برکات انقلاب اسلامی و خون پاک و مقدس شهدای ما هستند.

رییس حوزه‌های علمیه خوی رسالت نسل جوان و نوجوان را در عصر کنونی سنگین ارزیابی کرد و اذعان داشت: جوانان دهه اول انقلاب در اوج غربت اسلام و مسلمین مظلومانه در مقابل همه ستمگران جهان ایستاده و مبارزه کردند و یک تنه پاسخگوی همه تهدیدات بلوک های شرقی و غربی شدند که امروز شما جوانان و نوجوانان عزیز شاهد تحولات کنونی هستید و از این جهت رسالت شما در حفظ آرمان‌ها و اهداف شهدا خیلی سنگین خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: ریشه همه این تحولات را باید در حاکمیت ولایت فقیه و رهبری داهیانه ولی امر مسلمین و نائب امام عصر‌(عج) جستجو کرد.

حجت الاسلام شکوری در پایان با بیان این که در قیام های مردمی ملت های منطقه و جهان به وضوح نفاق و دورویی آمریکا و غرب ثابت شد، خاطر نشان کرد: قیام مردم کشورهای مختلف بر ضد نظام لیبرال نشان از نفرت عمومی مردم جهان از نظام های سرمایه داری غرب و به ستوه آمدن مردم آزاده جهان از ظلم و ستم حاکمان مستبد دارد./938/پ203/س
ارسال نظرات