۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۱۵۸۷۷
آیت الله موسوی جزایری:

ترویج فرهنگ ورزش، جامعه را به سوی پویایی و بالندگی هدایت می‌کند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری در پیامی به همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی خوزستان ضمن تأکید بر معنویت، ورزش را یکی از عوامل مهم و تأثیر‌گذار در حل و برطرف‌کردن ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی جامعه دانست.
2/ آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، شب گذشته در پیامی به همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی خوزستان که توسط حجت الاسلام جابریان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان قرائت شد، ضمن تاکید بر معنویت، ورزش را یکی از عوامل مهم و مؤثر در حل و برطرف کردن ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی جامعه دانست.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه این پیام تاکید کرده است: قطعا نخستین مسئله ای که در سطح ورزش مطرح می شود همت است، که همواره ثابت شده است کسانی که دارای همت بلند هستند قله های پیشرفت و سعادت را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارند.

آیت الله موسوی جزایری با تاکید بر اینکه خداوند افراد دارای همت های بلند را دوست دارد، اظهار داشت: ورزشکاران و جوانان خوزستانی باید در آسمان ورزش ایران مانند خورشید تابان بدرخشند و برترین مقام های ورزشی در سطح جهانی و بین المللی را کسب کنند.

در ادامه پیام نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری آمده است: تجلیل و تقدیر از ورزشکاران جوان و شایسته خوزستانی کاری بسیار ارزنده و بزرگ است.

وی تقویت ورزش همراه با معنویت را از اسباب مهم و تأثیرگذار سعادتمندی جامعه دانست و گفت: اگر خواهان جامعه سعادتمند و شکوفا هستیم باید توجه ویژای به امر ورزش همراه با معنویت در سطح این جامعه برگزار شود که این امر سبب برطرف کردن ناهنجاریهای اجتماعی و اخلاقی در جامعه می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: قطعا جامعه ای که ورزش آن پویا و بالنده باشد هیچ‌گاه راه تباهی را در پیش نمی گیرد و به سوی قله های سعادت و سرافرازی گام بر می‌دارد.

استاد حوزه علمیه خوزستان با تاکید بر این‌که مسؤولان استانی به امر ورزش در سطح خوزستان توجه ویژه‌ای داشته باشند، خاطر‌نشان کرد: استاندار محترم و ورزش دوست استان تلاش فراوانی برای شکوفایی ورزش خوزستان انجام داده است که این تلاش‌ها و کوشش‌ها باید با همکاری دیگر مسؤولان استانی بیشتر شود./9461/د101/س

ارسال نظرات