۲۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۱۵۲۸۰
امام جمعه گرگان:

نظام مبتنی بر ولایت فقیه بهترین شیوه مدیریتی در دنیا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه گرگان، نظام مبتنی بر ولایت فقیه را بهترین شیوه مدیریتی در سطح دنیا معرفی کرد و گفت: اقتدار و عظمت امروز نطام مقدس جمهوری اسلامی بیان کننده این ادعا است.
آيت الله نورمفيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی این شهر گفت: اگر معنای ولایت فقیه در دنیا درست مطرح شود هیچ انسان عاقلی با این طرز مدیریت مشکلی نخواهد داشت زیرا ولی فقیه یک فقیه عادل خدا ترس است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که مفهوم ولایت فقیه نظارت بر قوایی است که در کشور کار می کند، افزود: اگر قوای سه گانه کشور از روی تشخیص و نه از روی خیانت از اصول منحرف شدند ولایت فقیه از آن جلوگیری می کند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: امام راحل که مؤسس ولایت فقیه بود بیشتراز هر فردی ملتزم به قانون بودند و بیشتر از همه اصول را مورد توجه قرار می داد، همه ارزش های دینی اگر درست معنا شود خوب و اگر بد معنا شود مخرب است.

وی ادامه داد: ولایت فقیه بهترین شکل مدیریتی است که می توانیم روی آن تأکید داشته باشیم و رهبری مدیریت اجرایی نیست.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه گفت: سفر پر باری بود و خبرگزاری های مهم دنیا روی آن تحلیل های زیادی داشتند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به این که جایگاه مردم در نظر رهبر معظم انقلاب جایگاهی ارزشمند مطرح شد زیرا انقلاب و نظام بعد از خدا بر مردم تکیه دارد و نظامی پا برجا است، گفت: در سه دهه اخیر چالش های زیادی بوجود آمد، اما چون نظام مبتنی بر مردم بود همه آنها پشت سر گذاشته شد.
 
وی در ادامه افزود: کسانی که با جمهوری اسلامی ایران دشمنی دارند بدانند نظام مبتنی بر مردم نظامی محکم است و باید فکر براندازی نظام را از سر بیرون کنند و مسؤولان نیز باید به فکر راه هایی برای حضور بیشتر مردم باشند.
 
آیت الله نورمفیدی با اشاره به انتظار مردم از مسؤولان یاد آور شد: انتظار مردم این است که مدیران جامعه اسلامی قدردان مردم و صادق باشند، به وعده ها عمل و از مناقشات پرهیز کنند، اقدامات مدبرانه و عدالت خواهی داشته باشند.
 
خطیب نماز جمعه با اشاره به جنبش وال استریت تصریح کرد: جنبش وال استریت امروز در هزار شهر از هشتاد کشور دنیا گسترش پیدا کرده که معانی زیادی می دهد و نظام سرمایه داری را زیر سوال می برد.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: این جنبش به اروپا و بعضی کشورهای آسیایی سرایت کرده و این خبر را می دهد که همانطور که نظام مارکسیستی سقوط کرد نظام سرمایه داری نیز در حال سقوط است و با آتش زدن پرچم اسرائیل در امریکا مردم می خواهند بگویند دست نظام سرمایه داری آمریکا در دست اسرائیل است که مسلط بر اقتصاد و سیاست دنیا است.

وی در ادامه با اشاره به نزدیکی آغاز سرشماری نفوس و مسکن گفت: این سرشماری از دوم تا 22 آبان شروع می شود و باید توجه داشت که به سؤالات جواب درست و صحیح داده شود تا برنامه ریزی برای برنامه ریزان مملکت آسان شود، زیرا تا آمار نباشد برنامه­ریزی درست هم نمی شود.
 
آیت الله نورمفیدی در خطبه اول این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان به تبیین خطبه 110 نهج البلاغه در مورد معرفی دنیا پرداخته است.

وی با اشاره به این که دنیایی که در این خطبه معرفی می شود غیر از دنیایی است که به عنوان مسجد دوستان خدا بیان می شود، ادامه داد: دنیا دو چهره است اول خوشی می­دهد و بعد با چهره ای تلخ و کشنده آن را می گیرد./950/پ202/س
ارسال نظرات