۲۰ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۱۴۵۶۵
آیت الله موسوی جزایری:

نیروی انتظامی برای پیشبرد اهداف بلند مدت خود برنامه ریزی کند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که عملکرد نیروی انتظامی در کشور تجلی دهنده اقتدار و قدرت نظام مقدس اسلامی است، اظهار داشت: نیروی انتظامی برای پیشبرد اهداف بلند مدت خود برنامه ریزی کند.
آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان روز گذشته در دیدار با فرماندهان، رؤسا و معاونان انتظامی استان خوزستان، ابراز داشت: اقتدار و صلابت نیروی انتظامی در قبال اشرار و محبت و مهربانی در برابر جامعه اسلامی از مهمترین ویژگی مهم نیروی انتظامی است.

کار نیروی انتظامی مبتنی بر تحقق عدالت است

امام جمعه اهواز با بیان این که کار این نهاد نظامی مبتنی بر صراط حق و تحقق عدالت می باشد، افزود: فعالیت نیروی انتظامی در کشور تجلی دهنده اقتدار و قدرت نظام مقدس اسلامی است.

رییس شورای عالی حوزه علمیه خوزستان در ادامه به هدف گذاری منظم و منسجم نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: این نهاد نظامی باید همچون برنامه توسعه کشور که توسط دولت اجرا می شود برای پیشبرد اهداف بلند مدت خود برنامه ریزی کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به همکاری بیشتر قوه قضایه و نیروی انتظامی تأکید کرد و عنوان داشت: امروزه اشرار در جامعه اسلامی نباید احساس امنیت داشته باشند و نیروی انتظامی با اقدامات سریع خود آنها را دستگیر و قوه قضایه با محاکمه به موقع، گامی را در راستای تحقق بیش از پیش امنیت بدارند.

استاد درس خارج اصول و فقه حوزه علمیه خوزستان با تأکید بر سنگینی کار نیروی انتظامی خاطر نشان ساخت: ضریب امنیتی در جامعه اسلامی ایرانی باید بیش از پیش بالا برود.

برگزاری اجلاس های ایران، در جهت حمایت از خیزش های اسلامی است

آیت الله موسوی جزایری در بخش دیگری از سخنان خود به بیداری اسلامی اشاره و تصریح کرد: برگزاری اجلاسیه های مختلف در جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و حمایت از خیزش های اسلامی منطقه می باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برقراری امنیت و آرامش در سطح استان توسط نیروی انتظامی خوزستان، بیان داشت: خوشبختانه ایجاد امنیت در سطح استان نسبت به سال های گذشته مناسب است و انشاء الله روز به روز افزایش یابد.

ماهواره مؤثرترین ابزار در افزایش جرم است

سردار محمد رضا اسحاقی، فرمانده نیروی انتظامی خوزستان در این مراسم به همکاری ارزنده مردم با نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: کارمندان این نهاد در خوزستان از تمام توانایی خود برای برقراری هر چه بیشتر امنیت و آرامش در جامعه تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهد داد.

این مقام مسؤول افزایش جرم و جنایت در سطح شهرها، بی حیایی برخی از جوانان و بی حجابی بعضی از دختران در جامعه از اساسی ترین تأثیرهای ماهواره دانست و اظهار داشت: امروزه استکبار جهانی بدنبال شکست تاریخی خود در جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی با راه اندازی جنگ نرم سعی در جبران آن شکست دارد.

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان در پایان به بیان عملکرد یک ساله فرماندهی نیروی انتظامی در خوزستان پرداخت و افزود: خوشبختانه عملکرد کارمندان این نهاد نسبت به سال های گذشته افزایش یافته که به تبع آن شاهد افزایش امنیت در جامعه شده است./9463/پ202/ص
ارسال نظرات