۳۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۱۳۱۵۰
آیت الله کعبی:

عرصه مقابله با ضد انقلاب و گروهک پژاک کمتر از دفاع مقدس نیست

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با قدردانی از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاکسازی مناطق شمال غرب کشور از لوث گروهک تروریستی پژاک، گفت: عرصه مقابله با ضد انقلاب و گروهک پژاک در شمال غرب کشور کمتر از عرصه دفاع مقدس نیست.
آيت الله کعبي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم روز چهارشنبه در آغاز درس خارج فقه خود که در سالن جلسات مرکز مطالعات راهبردی جامعه مدرسین برگزارشد، سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) را تسلیت گفت.

وی در ادامه با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، از دلاورمردی های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی تجلیل کرد و گفت: بحمدلله با وجود اینکه نسل جوان در معرض ناتوی فرهنگی دشمنان هستند، اما با قوت راه امام را ادامه می دهند.

آیت الله کعبی تصریح کرد: گرچه نسل جدید، محضر امام را درک نکرده اند و گرچه حماسه ای به نام دفاع مقدس فرا روی آنها نیست که با جهاد و فداکاری از ارزش ها پاسداری کنند، اما قطعا دفاع مقدس به عنوان تابلوی درخشان حماسه و ارزش و غیرت جلوی چشم شان است.

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم گفت: ما خدا را شاکریم که هدایت های ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای الهام بخش است و به نسل معاصر و جوان، غیرت و قوت می دهد.

وی تاکید کرد: اگر نگوییم نسل حاضر از نسل زمان دفاع مقدس جلوتر است، عقب تر نیست و اگر صحنه ای برای امتحان پیش آید مثل پدران خود و مدافعان اسلام و ایران امتحان خوبی پس خواهند داد.

آیت الله کعبی در ادامه سخنان خود با اشاره به مقابله سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در شمال غرب کشور با گروهک تروریستی پژاک گفت: عرصه مقابله با ضد انقلاب و گروهک پژاک در شمال غرب کشور کمتر از عرصه دفاع مقدس نیست.

وی گفت: سپاه پاسداران و رزمندگان اسلام پایگاه ها و لانه های دشمنان و معاندان را با تقدیم شهدای گرانسنگی پاکسازی کردند و ما یاد و خاطره این شهدا را گرامی می داریم چرا که مسیرشان در همان مسیر و ادامه دفاع مقدس است.

آیت الله کعبی ابراز داشت: ما یاد و خاطره رشادت ها و مجاهدت رزمندگان دفاع مقدس را گرامی داشته و امیدواریم همگان رهرو راه آنان باشیم و هفته دفاع مقدس را هم به نحو شایسته گرامی بداریم. /924/پ202/ج
ارسال نظرات