۲۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۱۱۲۹۰۷
به زودی؛

انتشار سه نشریه تخصصی جدید از سوی موسسه امام خمینی

خبرگزاری رسا ـ سه نشریه تخصصی جدید فصل نامه معرفت حقوقی، فصل نامه حکمت عرفانی و دوماهنامه طرح ولایت از سوی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی منتشر می شود.
نشريه ، مجله


حجت الاسلام محمد فولادی، مدیر اداری نشریه‌های تخصصی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از اخذ مجوز سه نشریه فصل‌نامه معرفت حقوقی، فصل‌نامه حکمت عرفانی و دوماهنامه طرح ولایت خبر داد و افزود: تا دو ماه آینده این سه نشریه در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: فصل نامه معرفت حقوقی نگاهی اسلامی به مسایل حقوقی تطبیقی و بین‌المللی و نگاهی نقادانه به مباحث حقوق غرب خواهد داشت.

مدیر اداری نشریه های تخصصی موسسه امام خمینی(ره) با اشاره به این که دوره‌های معرفتی طرح ولایت در راستای تقویت بنیه دینی و اندیشه‌ای دانشجویان بسیجی برگزار می شود، اظهار داشت: دوماهنامه طرح ولایت در حقیقت تداوم برنامه های آموزشی این دوره‌ها است که به دانشگاه‌های سراسر کشور ارسال خواهد شد.

وی نقد عرفان های نوظهور مطرح در جامعه و بیان عرفان راستین اسلامی را هدف اصلی فصل‌نامه حکمت عرفانی برشمرد و افزود: موسسه امام خمینی(ره) با ارایه مقالات و اندیشه‌ها و تحقیقات جدی قصد کمک به نهضت نرم افزاری دارد.

حجت الاسلام فولادی با بیان این که حاصل تلاش علمی و پژوهشی فارغ‌التحصیلان موسسه امام خمینی(ره) که در گروه‌های پژوهشی قرار گرفته‌اند در قالب‌های گوناگون مانند کتاب و نشریه در اختیار دیگر محققان و دانش‌پژوهان قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: این سه نشریه فوق نیز حاصل تلاش فارغ‌التحصیلان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای این موسسه است.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فرم اشتراک نشریه‌های فوق به موسسه امام خمینی(ره) واقع در بلوار جمهوری مراجعه کنند یا از طریق پایگاه اینترنتی قبس این نشریه‌ها را دریافت کنند./921/پ203/ع

ارسال نظرات