۲۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۱۱۲۸۲۸
عضو خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی ایران لرزه بر پیکره آمریکا و اسرائیل انداخته است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: امروز جمهوری اسلامی و انقلابی که امام خمینی‌(ره) به وجود آورده، دنیا را در مسیر و فضای متفاوتی قرار داده که لرزه بر پیکره آمریکا و اسرائیل غاصب انداخته است.
آيت الله نورمفيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان، امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز این استان ‌گفت: قدرت‌های استکباری و استعماری همیشه سعی کرده‌اند که ملت ما را در انزوا نگه دارند با این حال ما توانسته ایم در این شرایط هم، کشور با عظمت و پرقدرت داشته باشیم.
 
وی افزود: امروز دنیا به این حقیقت رسیده است که تنها ملت و کشوری که می تواند در مقابل زورگویی‌های آمریکا بایستد، ایران است.

امام جمعه گرگان به برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل متحد اشاره کرد و بیان داشت: ایران اسلامی با طرح مسائل جهانی توانسته فضای متفاوتی را در این مجمع به وجود بیاورد. جمهوری اسلامی ایران توانسته است در فضای جهانی و سیاست‌های استعماری، مباحث و مسائلی را مطرح کند که بسیاری از ملت‌ها جرأت طرح و بیان آن را ندارند.

خطیب جمعه گرگان تصریح کرد: سخنان نمایندگان جمهوری اسلامی در این مجمع سالانه موج جدیدی را در بین کشورها به وجود آورده است.
 
آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: تنها کشوری که توانست مسائلی چون مقابله با سلطه و زورگویی و تروریسم، مخالفت با تولید و تکثیر سلاح‌های کشتارجمعی، ناکارآمدی سازمان ملل و شورای امنیت در حل بحران های جهانی را مطرح کند، ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی و انقلابی که امام خمینی‌(ره) به وجود آورده، دنیا را در مسیر و فضای متفاوتی قرار داده که لرزه برجان آمریکا و اسرائیل غاصب انداخته است.

خطیب جمعه گرگان اضافه کرد: مجمع عمومی امسال با اتفاقات اخیر منطقه و جنبش‌های بیداری اسلامی ملت‌ها فضا و رویکرد جدیدی خواهد داشت و مردم این کشورها باید هوشمندانه توطئه‌های آمریکا را تشخیص دهند و انقلاب خود را به سمت و سویی هدایت کنند که از زیر یوغ مستکبران رهایی یابند.

آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: این روزها دولت آمریکا مسأله مذاکره را مطرح کرده تا شاید بتواند بخشی از مشکلات خود را که در دیگر کشورها دچار آن شده حل کند، اما تا زمانی که آمریکا تغییر رویه ندهد، دولت ایران نیز با این کشور مذاکره نخواهد کرد و سیاست‌های کشور ما در این خصوص روشن است.
 
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: 31 شهریور سال 59 روزی است که رژیم بعث عراق با هدف براندازی جمهوری اسلامی ایران هجوم خود را بر این انقلاب و نظام آغاز کرد.
 
آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: دشمن تصور می کرد می تواند در کمتر از ده روز جمهوری اسلامی و انقلاب امام خمینی‌(ره) را از بین ببرد؛ اما امروز با گذشت حدود 32 سال از پیروزی انقلاب، ایران اسلامی شکوهمند‌تر از همیشه با‌صلابت و قدرت بر روی پای خود ایستاده است.

وی اظهار داشت: امروز کشور به توان نظامی دست یافته که می‌تواند در مقابل هر نوع هجمه و حمله نظامی از حریم ولایت، انقلاب و نظام دفاع کند.
 
نماینده ولی فقیه در گلستان در خطبه دوم با اشاره به خطبه 109 نهج البلاغه گفت: ذکر خداوند بهترین ذکرها است و مایه آرامش روحی مؤمنان می‌شود و خداوند نیز به متقین وعده بهشت داده است.

وی ادامه داد: آنچه که خداوند به بندگان مؤمنش وعده داده به عنوان وعده‌های صادق تحقق می‌یابد و در اختیار نیکان قرار می‌گیرد.
 
آیت الله نورمفیدی در ادامه گفت: مؤمنان باید در انجام کار خیر و ثواب از یکدیگر سبقت بگیرند و آمرزش و مغفرت خداوند را به دست آورند.

وی افزود: اگر کسی روح و دلی مخدوش داشته باشد و بار گناهان بردوشش سنگینی کند، به بهشت راه نمی‌یابد؛ از این رو باید همواره و در هر شرایطی از خداوند متعال به دلیل قصور و غفلت‌های گذشته‌مان طلب آمرزش کنیم.
 
خطیب جمعه گرگان یادآور شد: بالاترین لذت‌ها برای بندگان مؤمن و مخلص خداوند، لذایذ معنوی است که مهم‌ترین آن حصول رضایت خداوند از بندگان است./950/پ201/س
ارسال نظرات