۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۱۲۴۲۷
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

ولایت فقیه عامل مهم شکل‌گیری‌ پایداری انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی به نقش ولایت فقیه در استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه یکی از عوامل مهم شکل گیری و پایدار ماندن انقلاب اسلامی ایران است.
حجت الاسلام سيد علي طاهري، نماينده مردم گرگان در مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام سیدعلی طاهری، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، امروز در همایش «ولایت، بصیرت و جوانان» که در شهر آق قلا برگزار شد، به نقش ولایت فقیه در استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه یکی از عوامل مهم شکل گیری و پایدار ماندن انقلاب اسلامی ایران است.

وی، ولایت فقیه را یکی از ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و با بیان این که این عنصر برجسته، نظام عامل اقتدار حکومت در سه دهه اخیر بوده است، افزود: ولایت فقیه انقلاب اسلامی را از هر خطر و بحرانی حفظ نگه داشته است.

عضو هیأت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس، پیشرفت های امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف را مدیون نقش آفرینی های ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: اگرعنصر ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود امروز این اقتدار و عظمت به وجود نمی آمد.

حجت الاسلام طاهری، پشیبانی و حراست از ولایت فقیه را یکی از مهم‌ترین وظایف آحاد جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: همگان در جهت حفظ و پشیبانی این جایگاه رفیع در نظام اسلامی وظیفه و تکلیف دارند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، عمل به رهنمودهای ولی فقیه را عامل اقتدار و عظمت ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: اگر امروز در بخش مختلف کشور شاهد پیشرفت نظام اسلامی هستیم به برکت رهنمودهای ولی فقیه بوده است.

وی، ولایت فقیه را وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌های دنیا دانست و ادامه داد: تنها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است که در‌ سه دهه اخیر به برکت وجود عنصر ولایت فقیه هیچ انحرافی در آن رخ نداده است؛ اما در انقلاب‌های دیگر دنیا عامل انحراف دیده می‌شود.

حجت الاسلام طاهری در ادامه سخنان به مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی در دو دهه اخیر اشاره کرد و افزود: چگونگی اداره کشور از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیاری از بحران‌های قطعی را از ملت ایران دور کرد.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی همچنین به نقش آفرینی و روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در فتنه سال 88 اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری با هوشیاری، آگاهی و تدبیری عالمانه آتش فتنه را در کشور خاموش کردند./950/پ202/س
ارسال نظرات