۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۶:۴۲
کد خبر: ۱۱۲۰۹۲

فراخوان جذب روحانی از سوی معاونت تبلیغ خوزستان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه خوزستان، از فراخوان جذب روحانیان هجرت به مدارس آموزش و پرورش استان خبر داد.
فراخوان
حجت الاسلام مرتضی فرامرزی، معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، گفت: خوشبختانه با توجه به موفقیت طرح استقرار روحانیون مبلغ در 20 مدرسه شبانه روزی و درخواست آموزش و پرورش استان نسبت به گسترش این طرح در تمامی مدارس خوزستان، از این رو معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه خوزستان از جذب روحانیان هجرت به مدارس آموزش و پرورش فراخوان داده است.

وی با بیان این که هدف از استقرار روحانیون مبلغ در مدارس آموزش و پرورش استان خوزستان مشاوره دینی و اقامه نماز جماعت است، ابراز داشت: معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه خوزستان از مبلغان واجد شرایط پذیرش می کند.

حجت الاسلام فرامرزی، اولویت پذیرش در طرح هجرت را با روحانیان برشمرد و افزود: اگر خواهرانی که همسرانشان روحانی باشد می توانند در این طرح شرکت کنند.

وی گفت: ارایه مدرک اتمام سطح2 حوزه علمیه، معمم بودن، پذیرش استقرار در مجاورت مدرسه شبانه روزی و متأهل بودن از جمله شرایط مرحله ثبت نام است. تسلط بر مسائل شرعی، عقیدتی و همچنین شبهات مطرح شده در میان دانش آموزان مدارس از مهمترین مسائل مرحله آزمون هستند.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه خوزستان، زمان ثبت نام را از 1 تا 20 شهریورماه سال جاری در معاونت تبلیغ و آموزش های حوزه علمیه خوزستان اعلام کرد و گفت: علاقمندان می توانند برای کسب آگاهی بیشتر به شماره 5549346 با پیش شماره 0611 از ساعت 9 تا 13 ظهر تماس بگیرند./9463/ت303/ص
ارسال نظرات