۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۱۱۳۸۱
عضو مجلس خبرگان رهبری:

اراده مردم منطقه شکست حتمی رژیم صهیونیستی را رقم می زند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: اگر قیام‌های منطقه را در سطح گسترده نگاه کنیم و همه ملت‌های اسلامی علیه رژیم غاصب قیام کنند، بدون شک دیر یا زود آنها را نیز از تخت قدرت پائین خواهند کشید.
آيت الله نور مفيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در جمع خبرنگاران، روز قدس را روز حمایت از ملت فلسطین و روز پیروزی امت اسلامی دانست و گفت: در چنین روزی هر چند همه مسلمانان عالم نمی‌توانند به صورت مستقیم به مردم فلسطین کمکی داشته باشند؛ اما با حضور باشکوه در این مراسم، حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین اعلام می دارند.

وی با بیان این که کمک به مردم مظلوم و مسلمان و به‌ویژه ملت بی‌دفاع فلسطین از وظایف ملت و امت اسلامی سراسر جهان است، افزود: حال که ما نمی‌توانیم، به صورت مستقیم به آنان کمک کنیم به یقین حضور با‌شکوه در راهپیمایی روز قدس، می‌تواند به آنان کمک کند و در پیروزی آنان مؤثر خواهد بود.

امام جمعه گرگان ادامه داد: اگر حداقل یک میلیارد از کل جمعیت مسلمان جهان در این مراسم جهانی حضور داشته باشند و فریاد علیه صهیونیزم و استکبار سر دهند، در روحیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین می‌تواند، مؤثر باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: امروز شایسته‌تر و مؤثرتر از سلاح‌های جنگی جهان، اراده ملت‌ها و خواست امت‌های اسلامی است و در خاورمیانه و آفریقا شاهد چنین قیام‌هایی هستیم.

آیت الله نورمفیدی افزود: بالاخره این فریاد مردم تونس و مصر بود و اتحاد این ملت‌ها با هم توانست، دیکتاتورهای تونس و مصر را از تخت‌های قدرت به زیر بکشاند و خواست ملت‌ها بود که آنان محاکمه شوند.

وی ادامه داد: اگر این قیام‌ها را در سطح گسترده نگاه کنیم و همه ملت‌های اسلامی علیه رژیم غاصب قیام کنند، بدون شک دیر یا زود آنها را نیز از تخت قدرت پائین خواهند کشید.

امام جمعه گرگان اظهار داشت: این حضور باعث دلگرمی مردم فلسطین خواهد شد و وقتی آنها می‌بینند این همه پشتیبان دارند باعث قوت قلب آنها می‌شود.

آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: حضور گسترده مردم و امت اسلامی بیانگر بیداری امت اسلامی است و نشان دهنده این است که ملت اسلامی به رشد سیاسی خوبی رسیده و توطئه ها و دسیسه های استکبار را خنثی می کنند.

نماینده مردم گلستان، در مجلس خبرگان رهبری گفت: این بیداری در واقع برای ملت و امت اسلامی یک پیروزی بزرگ محسوب می‌شود./950/پ202/س

ارسال نظرات