۳۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۱۱۲۷۰
نماینده مردم گرگان در مجلس:

درخواست برای گذشت برخی سران فتنه گستاخانه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام طاهری با گستاخانه خواندن درخواست برخی ها که عنوان می کنند نظام بگذرد ما هم می گذریم، گفت: این افراد پس از خیانت به امام راحل، مقام معظم رهبری، انقلاب و حتی مردم امروز می خواهند که نظام از آنها بگذرد، اما این نظام برای یک فرد و یا شخص خاصی نیست که از آنها بگذرد.
حجت الاسلام سيد علي طاهري، نماينده مردم گرگان در مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری، نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مراسمی که به مناسبت لیالی قدر درگرگان برگزارشد با اشاره به فضیلت های شب های قدر، گفت: شب‌های قدر فرصتی برای بازگشت به سوی حضرت حق تعالی است.

وی با بیان این که شب‌های قدر فرصتی برای بازگشتن به سوی حضرت حق و توبه کردن از گناهان و پیمودن راه درست است ، افزود: باید از شب های قدر برای پاک کردن ظاهر و باطن از هر آلودگی بهره گیریم.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود به جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا به کشوری مقتدر در دنیا تبدیل شده است.

حجت الاسلام طاهری، کاشتن بذر ناامیدی در دل مردم را خیانت به خون های پاک هزاران شهید این مملکت دانست و تصریح کرد: کسانی که دراین مسیر گام بر می دارند دشمن نظام اسلامی هستند.

وی، جبران خیانت به نظام اسلامی را بسیار سنگین دانست و با بیان این که کسانی که دانسته و یا ندانسته در این مسیر حرکت کرده و می کنند، نمی توانند به همین سادگی خیانت های خود را جبران کنند، بیان داشت: این نظام حاصل خون صدها هزار شهید است و نباید به راحتی ازاین ارزش ها گذر کرد.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که عده ای بعد از سه دهه عزت و عظمت در تلاش بودند این اقتدار را خدشه دار کنند، گفت: در فتنه سال 88 شاهد بودیم عده ای که خود را از این نظام می دانستند برای خدشه دار کردن پایه های این نظام الهی درصف دشمنان قسم خورده قرار گرفتند.

حجت الاسلام طاهری با گستاخانه خواندن درخواست برخی ها که عنوان می کنند نظام بگذرد ما هم می گذریم، گفت: این افراد پس از خیانت به امام راحل، مقام معظم رهبری، انقلاب و حتی مردم امروز می خواهند که نظام از آنها بگذرد، اما این نظام برای یک فرد و یا شخص خاصی نیست که از آنها بگذرد بلکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مربوط به همه ملت ایران است.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود به رهنمودهای مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مسؤولان نظام اشاره کرد و با بیان این که سیاه نمایی نسبت به مسائل موجود در کشور یک خیانت آشکار به آرمان ها و ارزش های امام و انقلاب اسلامی، گفت: البته در مقابل سیاه نمایی نیز نباید از تنها مثبت نگری شود و مشکلات بیان نشود.

حجت الاسلام طاهری همچنین به بیداری اسلامی در خاورمیانه اشاره کرد و آن را تنها گوشه ای از تأثیر انقلاب ملت ایران دانست و افزود: امروز روح اسلام خواهی که بر گرفته انقلاب اسلامی ایران است در همه دنیا مشاهده می شود./950/پ202/ص
ارسال نظرات