۳۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۱۱۲۱۵
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

انقلاب اسلامی، جهان اسلام را وارد متن تحولات بین المللی کرده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تأکید براین که انقلاب اسلامی جهان اسلام را از حاشیه به متن کشاند، گفت: این نهضت عظیم اسلامی توازن قدرت نرم را در عرصه بین المللی به نفع کشورهای جهان اسلام رقم زد.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مختار نظری، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، روز گذشته در یادواره شهدای دودانگه ساری به جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی با خنثی کردن بیش از سه دهه تحریم و تهدید بر کشور امروز به عنوان یکی از کشورهای مقتدر دنیا محسوب می شود.

وی با اشاره به این که دشمنان قسم خورده نظام در طول بیش از سی سال گذشته از هر فرصتی برای توطئه افکنی علیه کشورمان استفاده کردند، افزود: با وجود همه این توطئه افکنی‌های نظام سلطه، ایران اسلامی مقتدرانه در دنیا نقش آفرینی می کند.

حجت الاسلام نظری در ادامه سخنان خود به بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و با بیان این که حرکت‌های آزادی خواهانه در خاورمیانه تنها گوشه ای از تأثیر انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز روح اسلام خواهی در همه دنیا پراکنده شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، خودباوری را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت های مسلمان منطقه دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با شناختی دقیق از فرهنگ اسلامی آرمان‌هایی چون استقلال، آزادی، عزت و عدالت را برای ملل اسلامی به ارمغان آورد.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران نقش دین به عنوان عنصری تأثیرگذار بر تحولات جهانی را برای امت اسلامی ثابت کرد، ادامه داد: نظام اسلامی توانست هویت اسلامی را بر اساس پیوند دین و سیاست احیا کند.

حجت الاسلام نظری در ادامه سخنان خود با تأکید براین که انقلاب اسلامی جهان اسلام را از حاشیه به متن کشاند، گفت: این نهضت عظیم اسلامی توازن قدرت نرم را در عرصه بین المللی به نفع کشورهای جهان اسلام رقم زد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود مبارزه با صهیونیسم جهانی، قرار گرفتن خاورمیانه اسلامی در برابر خاورمیانه آمریکا و هویت یابی اسلامی منطقه را از مهم ترین آثار انقلاب اسلامی بر خیزش‌های مردمی منطقه دانست و تصریح کرد: امروزایده آمریکایی ایجاد تغییر کنترل شده درجهان اسلام با شکست کامل مواجه شده است./950/پ202/س
ارسال نظرات