۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۰۹۴۰۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

دفاع از مرزهای اعتقادی و ارزش‌های اسلامی مهم‌ترین وظیفه مبلغان است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مبلغان باید افزون بر دفاع از مرزهای اعتقادی و ارزش‌های اسلامی، روحیه اطاعت پذیری از ولایت فقیه را در خود حفظ کنند.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در مراسم افتتاحیه طرح تربیت مبلغ استان در رشت با اشاره به اهمیت تبلیغ دین اظهار داشت: هیچ کاری در جامعه به اندازه تبلیغ دین اهمیت ندارد و مبلغان باید در این امر بسیار تلاش کنند.

وی به مسأله تبلیغ در دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود: تبلیغ اسلامی همان رساندن پیام الهی به شیوه‌ روشنگرانه از طریق ایجاد ارتباط و تشویق به پذیرش محتوای مورد نظر با استفاده از ابزارهای مشروع هر عصر است.

حجت الاسلام یاری، تبلیغ ارزش های دینی به منظور هدایت بشر را یکی از مهم‌ترین مأموریت های انبیای الهی عنوان کرد و بیان داشت:  در عصر غیبت ولی عصر(عج) نیز باید این جایگاه رفیع حفظ شود و مسأله تبلیغ دین و ارزش های اسلامی به طور جدی در دستور متخصصان این امر قرار گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، خنثی شدن توطئه های دشمنان اسلامی را یکی ازمهم ترین آثار تبلیغ دین از سوی روحانیان مبلغان دانست و تصریح کرد: امروز مبلغان دینی نقش بسیار مهمی در رفع شبهات و ختثی کردن توطئه های شوم دشمنان نظام اسلامی بر عهده دارد.

عضو شورای فرهنگ عمومی گیلان با بیان این که مبلغان افسران جنگ نرم علیه دشمنان هستند خاطرنشان کرد: مبلغان باید در زیر پرچم ولایت، مردم را نسبت به منویات رهبری آگاه ساخته و فرمایش ایشان را برای مردم تبیین و در اختیارشان قرار دهند.

وی با بیان این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در سه دهه گذشته همه تلاش خود را برای تضعیف جایگاه روحانیت به کار گرفتند، ادامه داد: روحانیت به عنوان یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان برای ضربه زدن به نظام به دنبال تضعیف این ستون خیمه انقلاب اسلامی هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه سخنان خود با اشاره گسترش شبهات علیه اسلام و ارزش‌های دینی، وظیفه مبلغان در این شرایط را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: خواهران و برادران مبلغ باید با حضور در عرصه تبلیغی مانع از رسیدن دشمنان به اهداف شوم خود شوند.
 
حجت الاسلام یاری، تبلیغ دینی با ابزار مناسب را یکی ازمهم‌ترین راه‌های خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اسلام اعلام کرد و ادامه داد: مبلغان باید افزون بر پاسخگویی به شبهات ایجاد شده در سطح جامعه مانع از فعالیت فرقه‌های انحرافی در سطح  شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، مسؤولیت مبلغان را در این برهه بسیار حساس برشمرد و پاسداری و حفاظت از دین خدا را وظیفه انسان های از خودگذشته دانست و گفت: طرح تربیت مبلغ در استان بسیار اثرگذار و بر آموزه های دینی و نهادینه کردن معارف اهل بیت‌(ع) در جامعه اسلامی کمک بزرگی کرده است./950/پ202/س
ارسال نظرات