۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۰۹۱۸۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

نیاز‌سنجی جوانان در طراحی و اجرای برنامه‌های تبلیغی یک اصل است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: در مسیر تبلیغ دینی و استفاده از اوقات فراغت، ابتدا باید نیازهای جوان به خوبی شناخته شود تا بر اساس آن برنامه‌های تبلیغی طراحی و اجرا شود.
سيد‌محمد فخري،مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان غربي
حجت الاسلام سید محمد فخری، مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی و امام جمعه موقت ارومیه، ‌در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با بیان این‌که تابستان بهترین فرصت برای اجرای برنامه‌های تبلیغی میان نسل جوان است، افزود: باید از این فرصت برای بیان معارف دینی و همچنین تعمیق باورها و ارزش‌های مذهبی استفاده کنیم.

وی بهترین راهکار برای استفاده هر چه بهتر از این فرصت را برنامه‌ریزی صحیح دانست و افزود: در این مسیر ابتدا باید نیازهای جوان امروزی به خوبی شناخته شود تا بر اساس آن برنامه‌های تبلیغی طراحی و اجرا شود.

حجت الاسلام فخری برگزاری برنامه‌های جنبی هچون اردوهای علمی، فرهنگی و واگذار‌کردن اجرای بخشی از برنامه‌ها به جوانان را در موفقیت برنامه‌های تبلیغی مؤثر دانست.

این مسوول با اشاره به اینکه پاسخ دادن به شبهات نسل جوان یکی از دغدغه های اصلی نهادهای تبلیغی و فرهنگی است، اضافه کرد: بدون شک خط مقدم این امر مهم روحانیون و متولیان دینی هستند تا با حضور پررنگ میان جوانان و نوجوانان با بهره‌گیری از ادبیات و گفتمان امروزی شبهات این قشر را پاسخ دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: برخورداری از گفتار و رفتار نیکو، توانایی علمی و عملی، اشراف داشتن به علوم روز و همگام بودن با فن‌آوری و ابزارهای مدرن از‌ مهارت‌های تبلیغی است که متولیان باید به آن تجهیز شوند./936/ت303/س
ارسال نظرات