۲۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۰۸۸۴۹
امام جمعه گرگان:

منتظران حقیقی امام زمان در نبرد حق و باطل مشخص می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که ظهور حضرت ولی عصر(ع) مهم ترین امتیاز تشبع نسبت به دیگر ادیان الهی است، گفت: نبرد حق و باطل همچنان ادامه دارد و کسانی که در گروه حق باشند، پیروان راستین ولی عصر‌(عج) خواهند بود.
آيت الله نور مفيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نور مفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان با اشاره به 26 تیر ماه روز سربازان گمنام امام زمان‌(عج) گفت: نیروهای وزارت اطلاعات از همه جهات، حافظ این نظام، انقلاب و کشور هستند.
 
نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: این سربازان گمنام در وزارت اطلاعات همه هوش و حواسشان به این نظام و انقلاب است و به خوبی مراقبت و دیدبانی می‌کنند که دشمنان به نظام و انقلاب ضربه نزنند.
 
به گفته وی، همه حواس این نیروها، به خطراتی است که کشور را تهدید می‌کند تا به موقع جلوی خطر را بگیرند که اقدامات این نیروها را در زمان منافقین، تجزیه‌طلبان، جنگ تحمیلی و به خوبی در سال‌های اخیر مشاهده کرده‌ایم.
 
امام جمعه گرگان تصریح کرد: به دام انداختن شرور بسیار خطرناک به نام ریگی برگ زرینی در پرونده و اقدامات این نیروها بود که این دستگیری برای عوامل اطلاعاتی کشورهای پیشرفته باورنکردنی بود و از سوی دیگر نیز ورود یک عامل نفوذی ایران در دستگاه‌های غربی به خصوص دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا نیز از دیگر اقدامات مهم و اساسی سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در وزارت اطلاعات است.

وی ادامه داد: شاید آنچنان که امام زمان‌(عج) از نظرها غائب است، اما برکات وجودی امام زمان بر همه مردم نازل می شود، نام این سربازان نیز، سربازان گمنام امام زمان‌(عج) گذاشته شده که مراقب کشور و نظام هستند، اما کسی آنان را نمی شناسد. 

آیت الله نورمفیدی به سالروز بازداشت امام در 24 تیر سال 42 از سوی ساواک و انتقال ایشان به پادگان عشرت آباد اشاره کرد و همچنین روز جهانی مستضعفین را تبریک گفت.
 
امام جمعه گرگان در ادامه به سالروز تشکیل شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: در جمهوری اسلامی ایران تدبیر امام خمینی‌(ره) مجموعه ای از علما، فقها و حقوقدانان را دور هم جمع کرد تا هم نظارتی بر قوانین کشور توسط مجلس داشته باشند و از سوی دیگر این قوانین برخلاف موازین شرع و قانون اساسی نباشد.

وی با اشاره به این که نظارت بر انتخابات از دیگر وظایف شورای نگهبان است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به خوبی از عهده این وظایف و مسؤولیت‌های خود برآمده است، گفت: امروز هر چه مسؤولیت سنگین‌تر باشد، خطرناک‌تر و برآمدن از عهده این مسؤولیت سخت تر است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در خطبه اول با اشاره به فرا رسیدن 15 شعبان، سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت امام زمان (عج) گفت: در همه ادیان انتظار ظهور و فرج وجود دارد که می توان به دو صورت این انتظار را برداشت کرد که در برخی ادیان این انتظار متفاوت با دین اسلام است.
 
 وی‌ یادآور شد: ظهور ولی عصر (عج) یک حلقه از حلقه هایی است که در طول تاریخ بشر مستمر بوده و آن حلقه مبارزه حق و باطل بوده است و این حلقه از زمان پیدایش آدم ایجاد شده تا به امام زمان رسیده و نبرد حق و باطل همچنان ادامه دارد و کسانی که در گروه حق باشند، پیروان راستین ولی عصر‌(عج) خواهند بود. 

امام جمعه گرگان با اشاره به نشانه های حکومت امام زمان‌(عج) گفت: این حکومت همه اهداف انبیا‌ی الهی که دنبالش بودند و نتوانستند پیاده کنند، امام زمان در همه شئون زندگی بشر، اجرا می‌کند.
 
نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه گفت: گسترش توحید، برقراری عدل، قسط و برابری، حکومت مستضعفان و نابودی مستکبران، به وجود آمدن زمینه برای اجرای همه جانبه دین، برطرف شدن خوف و برقرار شدن امنیت به همه معنا، رفاه عمومی و ریشه کن شدن فقر، تقسیم عادلانه ثروت، ایجاد صلح جهانی، رشد علمی و عقلانی مردم، بازشدن همه زنجیرهای اسارت، تزکیه، آشنایی با قرآن و رنگ قرآن گرفتن زندگی، اخلاق و رفتار و گفتار بشر، برخی آثار حکومتی امام زمان‌(عج) است.
 
آیت الله نورمفیدی افزود: منتظر واقعی امام زمان‌(عج) کسی است که این مسائل را درک کند، مردم آزاری و نجات مردم را حس کند و فقر و درد مستضعفان، در او اثر بگذارد و در مجموع انسان های والا و برجسته از منظر اخلاقی، فهم و توسعه، منتظران واقعی هستند.

به گفته خطیب جمعه گرگان، امتیاز تشیع نسبت به ادیان دیگر در خصوص حضور امام زمان‌(عج) است که تشیع منتظر کسی است که معلوم است و انسان ارتباط معنوی با او دارد./950/پ201/س
ارسال نظرات