۳۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۰۷۱۶۵
امام جمعه اهر:

جریان انحرافی به دنبال تغییر شعار‌های ‌انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی گفت: جریان انحرافی با عناوین مختلف به دنبال تضعیف، تغییر و انحراف شعارهای اصیل اسلام و انقلاب است.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر
حجت الاسلام علی حاجی زاده، عضو شورای مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: تحرکات اخیر جریان انحرافی نه تنها به زیان دولت بلکه موجب تبعات نامطلوبی در سطوح مختلف اجتماعی و سیاسی خواهد داشت.

وی با بیان این‌که جریان انحرافی از سوی رهبری نظام طرد شده است، خاطر‌نشان کرد: این جریان با عناوین مختلف به دنبال تضعیف، تغییر و انحراف شعارهای اصیل اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام حاجی زاده ادامه داد: جریان انحرافی در ظاهر شعار ولایت مداری می دهد، در حالی‌که دقیقا خلاف نظر و منویات ولایت فقیه حرکت می‌کند، از این رو وظیفه امروز دولت برخورد قاطع با مدعیان ولایت‌مداری و مافیای قدرت و ثروت است.

امام جمعه اهر با تشریح سیره حضرت امام خمینی(ره) در مقابله با جریان‌های انحرافی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها در خصوص جریانات انحرافی هشدارهای لازم را ارایه فرموده و عکس‌العمل های بجا و به موقع داشته اند، امروز نوبت دولت است که با این جریان مقابله جدی داشته باشد.

وی با بیان این‌که سران جریان انحرافی به دنبال تشویش اذهان عمومی و بهره‌‌برداری از وضعیت موجود هستند، گفت: امروز با گذشت 22 سال از رهبری مقام معظم رهبری، ایشان به خوبی در مقابل تمامی توطئه‌های دشمنان در داخل و خارج ایستاده‌اند و کشتی عظیم انقلاب اسلامی را در مقابل طوفان‌ها و حوادث، به شکل صحیح و قدرتمند به پیش می‌برند، جریان انحرافی باید از حوادث گذشته عبرت بگیرد در غیر این‌صورت در نهایت در آتش خشم ملت خواهند سوخت.

عضو شورای مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی در ادامه با هشدار نسبت به این‌که جریان انحرافی با نفوذ در سطوح مختلف، برنامه ریزی دراز مدتی در انتخابات دارد، افزود: مدیران، مسؤولان و مردم ولایت مدار ایران باید با بصیرت و هوشیاری نسبت به توطئه های داخلی و خارجی آگاه باشند و شاخص را تنها ولایت بدانند.

حجت الاسلام حاحی زاده در پایان با بیان این‌که ولایت رمز سعادت در دنیا و آخرت است، گفت: امروز زمان اثبات ولایت مداری در میدان عمل است، چراکه در گذشته نیز‌ خیلی‌ها مدعی حضور در سنگر ولایت بودند، اما در نهایت چهره واقعی خود را نشان دادند./935/ت302/س
ارسال نظرات