۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۱۰۷۰۲۹
تا پایان امسال؛

فاز نخست بزرگ‌ترین حوزه علمیه خواهران استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حوزه علمیه الزهرا(س) شهرک سبلان، به عنوان بزرگ‌ترین حوزه علمیه خواهران استان اردبیل در حال ساخت است.
حوزه علميه خواهران مرکز مديريت حوزه علميه خواهران
حجت الاسلام عبدالله بیدار، مدیر استانی حوزه های علمیه خواهران اردبیل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل اظهار داشت: حوزه علمیه الزهرا(س) شهرک سبلان، هم اکنون به عنوان بزرگ‌ترین حوزه علمیه خواهران استان اردبیل در حال احداث است.

مدیر استانی حوزه های علمیه خواهران اردبیل ادامه داد: این مرکز بزرگ علوم اسلامی در مساحتی بیش از‌ 8 هزار و 300 مترمربع در سه طبقه احداث می‌شود که فاز نخست پروژه تا پایان سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

حجت الاسلام بیدار خاطر‌نشان کرد: نقشه حوزه علمیه الزهرا(س) شهرک سبلان در دو بلوک آموزشی و خوابگاهی طراحی شده که فضای آموزشی دو برابر فضای خوابگاهی است.

وی ادامه داد: بنا بر تعهد مهندسان پروژه و در صورت تامین به موقع اعتبارات، کل پروژه تا پایان سال 1391 به اتمام می رسد که با تحقق این امر شاهد تحولی محسوس در آموزش علوم دینی در شهر دارالولایه اردبیل خواهیم بود.

مدیر استانی حوزه های علمیه خواهران اردبیل توسعه مدارس علوم دینی خواهران در این استان را جزء مهم‌ترین اولویت‌های کاری این مرکز دانست و گفت: هم اکنون مدارس علمیه خواهران مشکین‌شهر و گرمی مراحل پایانی احداث را می گذراند.

حجت الاسلام بیدار تصریح کرد: شهرهای پارس آباد و گرمی نیز در سال های آینده با همت اهالی شاهد فعالیت حوزه علمیه خواهران خواهد بود./935/پ203/س
ارسال نظرات