۱۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۱۰۶۵۱۴
نویسنده کتاب جنایات جهانی:

جریان فراماسونری با ابزار هنر اندیشه خود را ترویج می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ نویسنده کتاب جنایات جهانی با بیا ن این که جریان فراماسونری همرنگ شدن با مردم مانند بی‌حجابی را رفتار اخلاقی بیان می‌کند، اظهار داشت: مخالفت با روحانیت، متظاهر بودن، پیشرفته بودن، آزادی‌خواهی به معنای ناصحیح، میل به دیکتاتور شدن و ژست دموکراتیک داشتن از خصلت‌های فراماسونرها است.
عكس تزييني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر شمس‌الدین رحمانی، نویسنده کتاب جنایات جهانی، پنج شنبه، نوزدهم خردادماه در همایش جریان‌شناسی سیاسی ایران معاصر به تبیین اصول فکری فراماسونری پرداخت.

وی با اشاره به این که به زعم فراماسونرها تاریخچه فراماسونری به چند هزار سال برمی‌گردد و حتی حضرت نوح (ع) را نیز جزو این جریان می‌دانند، ابراز داشت: این جریان در قرون وسطی به عنوان یک تشکل صنفی از سوی بناها تاسیس شد.

محقق علوم اجتماعی و سیاسی با بیان این که در قرن هفدهم یهودیان در کشور انگلیس تسلط پیدا کردند، اظهار داشت: آنها که احساس کمبود نیرو می‌کردند جریان فراماسونری سیاسی را با مقاصد شوم راه‌اندازی کردند.

وی از ناآگاهی مردم از فعالیت‌های جریان فراماسونری در ایران خبر داد و گفت: این جریان مخفی است و اعضای آن به راحتی مشخص نمی‌شوند، لکن از اصول، جهت‌گیری و حساسیت‌های آنها می‌توان آنان را شناخت.

رحمانی بیان داشت: تقی‌زاده، شریف امامی و برخی دیگر در ایران و بعضی از رؤسای دستگاه‌های جهانی و رییس جمهورهای آمریکا مانند اوباما از اعضای جریان فراماسونری هستند.

وی با بیان این که این جریان با نوشتن رمان، ساخت فیلم و برخی کارهای هنری که ما آنها را دست کم می‌گیریم به ترویج تفکرات خود در جهان می‌پردازند، ابراز داشت: این جریان به جای بیان فلسفه نظریات خود با اینگونه کارهای هنری تفکراتشان را در ذهن جوانان جای می‌دهند.

این نویسنده کتاب در ادامه خاطر نشان کرد: این جریان در در جاسوسی و فعالیت‌های مافیایی بی‌نظیراست.

وی حفظ اسرار این جریان، رعایت سلسله مراتب، تفکر فلسفی داشتن، داشتن رفتارهای اخلاقی و به دنبال ترقی بودن را از اصول این جریان دانست و اظهار داشت: این اصول در ظاهر خوب به نظر می‌رسد لکن با دقت بیشتری می توان فهمید که اندیشه‌های دکارت به بعد را ترویج می‌دهد و در واقع درصدد حذف دین است.

پژوهشگر علوم اجتماعی و سیاسی با اشاره به این که این جریان در همه ادیان نیرو دارد لکن بحث نبوت را هیچگاه مطرح نمی‌کنند، اظهار داشت: این جریان در مسیحیت به حذف روحانیت پرداخت و آرام آرام منکر خداوند شد.

وی با بیان این که این جریان همرنگ شدن با مردم مانند بی‌حجابی در کشورهای اروپایی را رفتار اخلاقی بیان می‌کند، اظهار داشت: هرکس دارای این اصول باشد فراماسونر یا فراماسونرزده است.

رحمانی با اشاره به این که آزادی، برادری و برابری شعار اصلی این جریان است، بیان داشت: نداشتن مذهب در این جریان به معنای آزادی است، برادری هم فقط دربین خود می‌دانند و نسبت به دیگران گرگ هستند و برابری به معنای تکلیف برابر نسبت به جریان فراماسون است.

وی پنهان کاری، دنیاطلبی، توجیه‌گری، مخالفت با روحانیت، متظاهر بودن، پیشرفته بودن، آزادی‌خواهی به معنای ناصحیح، میل به دیکتاتور شدن ژست دموکراتیک داشتن را از خصلت‌های فراماسونرها عنوان کرد و با تاکید بر این که این جریان با کار هنری سعی در القای اندیشه‌های خود دارد، ابراز داشت: متاسفانه تفکرات این جریان در برخی از فیلم های صداو سیما وجود دارد.

گفتنی است؛ همایش جریان شناسی سیاسی ایران معاصر  با موضوع فراماسونری، نوزدهم خرداد با حضور روحانیان و طلاب و پژوهشگران در سالن همایش‌های موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم برگزار شد./921/پ202/ع

ارسال نظرات