۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۳۱۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در همه مسائل مبنای فعالیت‌ها قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، رهبر معظم انقلاب اسلامی را پرچمدار نظام اسلامی دانست و گفت: رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در همه امور باید مبنای فعالیت ها باشد.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی اکبر حاجی عزیزخانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، عصر روز گذشته در جمع کارشناسان فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی بوئین زهرا، ولایت فقیه را بزرگ‌ترین میراث امام راحل دانست و گفت: رکن اصلی اندیشه حضرت امام خمینی‌(ره) مساله ولایت فقیه است.

وی، رهبر معظم انقلاب اسلامی را پرچمدار نظام اسلامی دانست و با بیان این که رهنمودهای معظم له در همه امور باید مبنای فعالیت ها باشد، افزود: اندیشه های ناب امام راحل و مقام معظم رهبری زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور خواهد بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، ولایت فقیه را روح و هویت انقلاب اسلامی دانست و با بیان این که این نظریه، تنها یک نظریه سیاسی و فقهی در کنار دیگر نظریه‌ها نیست، بلکه جوهره نظام اسلامی و محور قانون اساسی است، خاطرنشان کرد: امروز مشروعیت قوای سه‌گانه بستگی به ولایت فقیه دارد.

حجت الاسلام حاجی عزیزخانی، وجود مقام معظم رهبری را یک نعمت الهی برای نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: دشمنان نظام نیز به دلیل آگاهی از اهمیت جایگاه ولایت فقیه درصدد ضربه‌زدن به این جایگاه هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که شکل‌گیری حکومت اسلامی در عصر غیبت کبری بر پایه ولایت فقیه استوار شده و هرحکومتی غیر از حکومت ولایی، طاغوتی و نامشروع است، ادامه داد: امروز ولایت فقیه رکن اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

وی با اشاره به این که پس از ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران همه دشمنان قسم خورده عمر این نظام را پایان یافته می‌دیدند، گفت: اما مجلس خبرگان رهبری در یک اقدامی ماندگار و تاریخی حضرت آیت الله خامنه ای را به عنوان رهبر نظام اسلامی تعیین کردند.

حجت الاسلام حاجی عزیزخانی با بیان این که مقام معظم رهبری در همه بحران های پس از ارتحال امام بزرگترین ناجی برای نظام بودند، تصریح کرد: رهنمودهای ایشان در همه عرصه های داخلی و خارحی راهگشا بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین به نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خنثی سازی فتنه های پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و بیان داشت: روشنگری های معظم له در آن فضای فتنه آلود دشمنان را زمین گیر کرد و همه توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرد.

وی با تأکید براین که مقوله ولایت فقیه و رهبری جامعه اسلامی نیازمند تبیین بیشتر برای سطوح مختلف جامعه است، تصریح کرد: جایگاه ولایت فقیه باید بیشتر برای مردم جامعه تبیین شود.

حجت الاسلام حاجی عزیزخانی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها با ولایت فقیه مشروعیت پیدا خواهد کرد، بیان داشت: ولایت فقیه یک رکن وابسته و اصیل انقلاب اسلامی است که به هیچ عنوان از هم جدا نیستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به این که استکبار جهانی امروز در مقابل نظام ولایی به زانو درآمده است، بیان داشت: نظام برپایه ولایت فقیه توانسته همه توطئه های شوم دشمنان را خنثی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به تأثیر مخرب ماهواره بر جوانان و لزوم مبارزه با جنگ نرم دشمن خواستار تشکیل کمیته برنامه ریزی فرهنگی در سطح مناطق مختلف استان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: امروز باید برای مقابله با توطئه های فرهنگی غرب یک استراتژِ مناسب داشته باشیم./950/پ202/س
ارسال نظرات