۱۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۰۵۹۹۲
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین:

بیداری اسلامی در خاورمیانه برگرفته از اندیشه متعالی امام راحل است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که بیداری امروز ‌منطقه ‌برگرفته از اندیشه متعالی امام راحل است، گفت: مردم مسلمان منطقه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را الگوی حرکت‌های آزادی‌خواهانه خود قرار داده‌اند.
امام خميني(ره)
حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از اعزام 57 مبلغ دینی به مناطق مختلف استان خبر داد.

وی افزود: از این تعداد مبلغ اعزامی 45 مبلغ دینی برادر و 12مبلغ خواهر هستند که به منظور تبلیغ به مناطق مختلف قزوین اعزام شدند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین اظهار داشت: تبیین شخصیت ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، بیان ارزش ها و دستاوردهای انقلاب، مقایسه عملکرد و کارنامه پربار جمهوری اسلامی با کارنامه سیاه نظام سلطه ستمشاهی و تبیین عظمت و جایگاه ولایت فقیه از دیدگاه قرآن و احادیث از اهداف اعزام مبلغ در ایام ارتحال امام خمینی‌(ره) است.

حجت الاسلام حسینی با بیان این که اندیشه‌های متعالی امام راحل را چراغ راهی برای آیندگان دانست و افزود: امروز بهره‌گیری از آن افکار الهی انسان را به سعادت و تعالی سوق خواهد داد.

وی، وصیت‌نامه سیاسی الهی امام راحل را نقشه راهی برای سعادت نظام اسلامی دانست و با بیان این که امروز آحاد جامعه اسلامی باید با مراجعه به این منبع غنی برنامه‌های خود را براساس رهنمودهای امام راحل تنظیم کنند، افزود: امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی عزت و عظمت را دوباره برای ملت ایران زنده کرد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین با تأکید براین که امروز نسل جوان ما باید بیشتر با اندیشه‌های امام راحل آشنا شوند، خاطرنشان کرد: مبلغان وظیفه دارند، جوانان کشور را با آرا و افکار متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آشنا کنند و این ایام فرصت خوبی دراین جهت است.

حجت الاسلام حسینی با بیان این که مبلغان باید در جهت انتقال اندیشه‌های متعالی‌ امام خمینی(ره)، تبیین جایگاه ارزشمند ولایت فقیه، انعکاس فراگیر و صادقانه عملکرد سازنده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و تشویق اذهان و افکار عمومی به تبعیت از ولی فقیه زمان و رهبری انقلاب تبلیغ کنند، خاطرنشان کرد: امروز تنها قشری که می تواند اندیشه های ناب امام راحل را در میان اقشار مختلف جامعه نهادینه کند، روحانیت است.

وی با اشاره به این که روحانیت در طول تاریخ همواره رسالت خود را به شکل ارزنده‌ای انجام داده است، بیان داشت: مبلغان باید با بیان سیره امام راحل برای مردم، آنها را با آراء و افکار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آشنا کنند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی قزوین، زنده نگه داشتن یاد و نام امام خمینی(ره) را بسیار با اهمیت خواند و گفت: برنامه‌های این ایام باید با شکوه و عظمت خاصی برگزار شود.

حجت الاسلام حسینی به بیداری اسلامی در خاورمیانه اشاره کرد و با بیان این که این بیداری که امروز در منطقه ایجاد شده برگرفته از اندیشه متعالی امام راحل است، خاطرنشان کرد: مردم مسلمان منطقه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را الگوی حرکت‌های آزادی‌خواهانه خود قرار داده‌اند.

وی با بیان این که امام راحل با رهبری نهضت بزرگ اسلامی دنیا را مجذوب اندیشه‌های والای خود کرد، بیان داشت: امروز گفتمان امام خمینی(ره) در همه دنیا نهادینه شده است و خیزش‌های مردمی در خاورمیانه تنها گوشه ای از این گفتمان است./950/پ202/س
ارسال نظرات