۰۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۱۰۵۴۴۸
کارشناس مسایل سیاسی:

جریان منحرف پشت سر رییس جمهور پنهان شده اند

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسایل سیاسی گفت: جریان منحرف فعلی باهوش و زیرک است و تجربه های احزاب گذشته را به کار گرفته است.
موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ابراهیم زاده، کارشناس مسایل سیاسی، صبح امروز در پنجمین گردهمایی اساتید و دانش پژوهان آموزش نیمه حضوری موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: بعد از مشروطه سه جریان منحرف اسلام ستیزی، اسلام بدون روحانیت و یا اسلام همراه روحانیتی که از سیاست دور است، در مقابل اسلام واقعی قرار گرفته است.

وی با بیان این که جریان منحرف امروز قصد دارد هر سه جریان را در زیر یک پرچم جمع آوری کند، ابراز داشت: جریان فعلی یک جریان منحرف باهوش و زیرکی است که تجربه های احزاب گذشته را به کار گرفته است.

این کارشناس مسایل سیاسی افزود: جریان مهدی هاشمی در دفتر آقای منتظری، جریان دوم خرداد و فتنه 88 از دیگر مصادیق مبارزه با اسلام واقعی است.

وی با اشاره به این که اینگونه جریانات به یک پشتوانه مقبول مردمی نیاز دارند، اظهار داشت: امروز جریان منحرف پشت یک فردی که با گفتمان امام و رهبری بر سر کار آمده است پنهان شده اند.

ابراهیم زاده خیمه زدن در محل مناسب، نشان دادن عدم کارآمدی ساختار های نظام، حرف از دین زدن و علیه دین عمل کردن، ادعای ارتباط با امام زمان (عج)، اعتقاد به عرفان های کاذب و محدود کردن نظام جهانی ایران، به نظام منطقه ای را از ویژگی های این جریان منحرف معرفی کرد.

وی سکوت جریان های سکولار و منحرف را در برابر این جریان مشکوک توصیف نموده و گفت: عده ای توهم کرده اند که رای بیست و چهار ملیونی مردم به رییس جمهور رای به خود آنان است.

گفتنی است؛ پنجمین گردهمایی اساتید و دانش پژوهان آموزش نیمه حضوری موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، همراه با تقدیر از طلاب ممتاز امروز چهارم خرداد ماه در تالار موسسه برگزار شد./921/پ202/ج
ارسال نظرات